loading...
آموزش های همگانی
محمد سلحشوری بازدید : 27 شنبه 14 اسفند 1400 نظرات (0)
این یک متن علمی است و داری منبع می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر منابع مختلف را بررسی نمایید و به هیچ منبعی در حوزه وب و فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنید...
منبع در پایان مقاله درج گردیده...
 
امروزه انواع تزریق و مخصوصاً تزریق ژل زیر چشم در اهواز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که میدانید یکی از اعضا صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد چشمان فرد می باشد گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف هایی که وجود دارد صورت فرد را بسیار خسته، نگران و کسل نشان می دهد در حالی که فرد خودش اصلا این حس را ندارد و کاملا شاداب و سرحال است .روشهای  بسیار زیادی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد .اکثر افراد و مخصوصاً خانم ها امروزه بیشتر از تزریق ژل برای از بین بردن این گودی و سیاهی استفاده می کنند در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
تزریق ژل زیر چشم معمولا برای شادابی و از بین بردن گودی  و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود .تزریق ها انواع مختلفی دارند تزریق زیر چشم قیافه شما را سرحال تر و شاداب تر نشان داده و اثرات پیری را از چهره شما بیرون می‌کند. در نتیجه روش تزریق می‌تواند برای هر کسی مفید بوده البته زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او باید این کار انجام شود.

روش های مختلف درمان تزریق زیر چشم

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل زیر چشم با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل زیر چشم،قیمت تزریق ژل زیر چشم و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.
هیالورونیک اسید
هیالورونیک اسید ماده ایی است که معمولاً و به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. اما پرکننده های  هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته شده‌اند که تا حدودی شبیه به ماده طبیعی که در بدن تولید می‌شود عمل می‌کند.تحقیقات ثابت کرده است که کمک پرکننده‌های هیالورونیک اسید باعث می‌شود که کلاژن در پوست تولید شود. این مواد به دلیل خاصیت نرم بودن و شفافیت و ضمن اینکه احتمال داده میشود کمتر در یک نقطه جمع شود  یکی از بهترین گزینه‌ها هستند که در زیر چشم تزریق می شود.
اسید پلی -ال- لاکتیک
پلی ال لاکتیک نیز یک ماده مصنوعی است. که به راحتی جذب پوست شده و تجزیه می‌شود. اسید پلی ال لاکتیک به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود.
 
تزریق چربی در اهواز
علاوه بر موارد بالا، از تزریق چربی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم نیز استفاده می‌شود .مثلاً در این روش، چربی نواحی مثل شکم ،باسن و ران را گرفته و بعد از تصفیه به زیر چشم تزریق می‌کنند .
اما یکی از مهمترین مشکلات تزریق چربی این است که اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه آن راضی نبود نمی تواند چربی زیر چشم را تخلیه کند اما در بقیه تزریق ها این امکان وجود دارد.
چه افرادی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟
در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به اینکه چه افرادی می‌توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟ در اختیار شما قرار دهیم .
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم افرادی که گودی و سیاهی زیر چشم دارند گزینه بسیار مناسب برای تزریق ژل زیر چشم هستند .
جالب است بدانید که مشکلات دیگری که باعث می‌شود این تزریق انجام شود عبارتند از :
افراد مسن
کسانی که دچار کمبود آب شده اند
افرادی که زیر چشم آنها به شدت سیاه است
اشخاصی که رگهای خونی در زیر چشم دارند که قابل مشاهده است.
افرادی هستند که گودی و سیاهی زیر چشم آنها برگرفته از ژنتیک یا افزایش سن آنهاست.
این اشخاص به راحتی می توانند از ژل زیر چشم استفاده کرده و این مشکلات را برطرف کنند .توجه داشته باشید که تمامی این تزریق ها باید در یک کلینیک معروف و معتبر و زیر نظر پزشک زیبایی  انجام شود. که بعدها برای فرد مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود نیاورد.
مجموعه ما با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان ، شما را در تزریق ژل زیر چشم کمک خواهد کرد کلینیک معروف و معتبر ما چندین سال است که در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام داده و خدمات قابل توجهی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در کلینیک خدمات زیبایی ما ،جهت دریافت مشاوره رایگان برای تزریق ژل زیر چشم به سایت کلینیک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد؟
در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد ؟در نظر داشته باشید که احتمال حساسیت به این ژل ها ممکن است در اکثر افراد وجود داشته باشد در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل با پزشک خود مشورت کرده تا پزشک شما احتمال هرگونه آلرژی را بررسی کند.
در بیشتر مواقع عوارض جانبی پرکننده چشم بسیار کوتاه بوده و حتی بعد از چند ساعت از بین می رود. این عوارض شامل قرمز شدن صورت ،پف کردن ،کبودی زیر چشم و اینکه محل تزریق قرمز می شود.
اگر ماده پر کننده خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود ممکن است زیر چشم پف کند و مشکلاتی از این دست، که این مشکلات بستگی به متخصصی دارد که تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام می دهد.
چون تزریق ژل ها به خودی خود و تنها برای فرد هیچگونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد و بیشتر مشکلات به مهارت و تجربه پزشک  و کلینیکی که شما در آن تزریق را انجام می دهید دارد.
اینکه مرکز خدمات زیبایی،  دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکانی به روز داشته باشد. حرفه‌ای بودن متخصص زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم بسیار اهمیت دارد.
هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز
همانطور که میدانید هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل :
مهارت پزشک زیبایی است.
نوع ژل تزریقی
دستگاه های پیشرفته و مدرن که در کلینیک وجود دارد.
انواع مشاوره هایی که کارشناسان در این مراکز انجام میدهند.
انواع خدمات انجام شده توسط متخصصان زیبایی
و دهها مورد دیگر که هزینه این نوع تزریق ها را مشخص می‌کند .
توجه داشته باشید که شاید بعضی از این کلینیک‌ها هزینه کمی برای تزریق از شما درخواست کنند ولی شما بعد از آن دچار مشکلات زیادی شوید.
دقت کنید که چه کلینیک و چه  پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنید. در کلینیک زیبایی ما دستگاههای مدرن و به روز، با پزشکان حرفه‌ای و باتجربه وجود دارد .
 
محمد سلحشوری بازدید : 28 جمعه 13 اسفند 1400 نظرات (0)

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

محمد سلحشوری بازدید : 31 سه شنبه 19 بهمن 1400 نظرات (0)

بهترین سایه چشم کدام است؟ از آنجایی که خانم ها به زیبایی و ظرافت خود خیلی اهمیت می دهند بی شک برای آراستن صورتشان به یک سری لوازم آرایشی نیاز دارند که در نوع خود بهترین باشند.  در واقع آن ها می خواهند با استفاده از لوازم آرایشی نگونه که دوست دارند صورت خود را زیباتر کنند. یکی از عمده ترین بخش های صورت که می تواند تمایز را ایجاد کند آرایش چشم ها هماهنگ با خصوصیات صورت شخص می باشد. از این رو انتخاب لوازمی که بتوان با آنها چشم های خود را با ظرافت و زیبایی هرچه بیشتر آرایش کرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اگرچه بهترین سایه چشم را نمی توان یکی از وسایل آرایشی لازم و دائمی برای چشم ها دانست ولی شکی نیست زمانی که از آن برای تکمیل کردن آرایش چشم هایتان استفاده می کنید در ظرافت، جذابیت هرچه تمامتر آن ها تاثیر زیادی دارد. انتخاب مناسب ترین برند این لوازم و در مجموع سایه چشم این فرصت را به شما می دهد که بتوانید حالت و سایز چشم خود را تغییر دهید.

این سایه ها معمولا انواع متنوعی دارند که در رنگ های مختلفی ارائه می شوند در ادامه این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت. تناسب رنگ سایه با رنگ چشم و همچنین پوست می تواند آرایش چشمان شما را جذاب و ظریف و اثرگذار نشان دهد. در این صورت مسلما یکی از مسائل مهمی که بایستی به آن دقت کنید این است که بدانید چه رنگ سایه ای به پوست و چشمان شما می آید که آن را بکار ببرید.

راهنمای خرید سایه چشم
انواع سایه چشم
در این مطلب می خواهیم در خصوص بهترین سایه چشم، انواع و کاربردهای آن مباحثی را در اختیار شما بگذاریم.

سایه چشم پودی

این گونه سایه همانگونه که از نامش مشخص است به صورت پودر می باشد. این مدل از سایه چشم برای کسانی که در حوزه آرایشگری مبتدی هستند و به قول معروف چندان از فوت و فن آرایش سر در نمی آورند بسیار مناسب است و می تواند بهترین گزینه باشد؛ زیرا که کار کردن با سایه چشم پودری خیلی آسانتر از دیگر انواع سایه ها می باشد. این نوع سایه چشم در پالت های متنوع هم به شکل تکی هم به شکل ترکیبی در بازار موجود می باشند که جهت تلفیق کردن سایه های مطلوب به شما کمک می کند.

گونه ای دیگر از سایه چشم پودری هم به اسم سایه پیگمنت در بازار وجود دارد این سایه برعکس سایه های پودری فشرده، ساختار سفتی ندارند و کار با ان معمولا راحت نیست. اگر پالت سایه پودری را برعکس کنید به هیچ وجه نمی ریزد اما مدل پیگمنتی به هیچ عنوان چسبندگی ندارد و امکان دارد در زمان کار با آن بریزد و همه جا را کثیف کند. در این صورت چنانچه در این زمینه کاربلد نباشید کار با آن دشوار خواهد بود‌. جهت بکارگیری از سایه چشم پیگمنتی بایستی یک نوع کرم زیر ساز بکار ببرید یا اینکه با قلم مو نمناک آن را بر روی چشم انجام دهید.

سایه چشم مایع

یکی از انواع بهترین سایه چشم نوع مایع آن می باشد. این مدل برای اشخاصی که عجله دارند که خیلی زود آرایش خود را انجام دهند و یا حتی اشخاصی که هیچ توانایی و استعدادی در این حیطه ندارند خیلی مطلوب است.

زیرا که بکار گیری از این مدل سایه خیلی راحت تر از مدل قبلی است. می توانید این مدل سایه چشم را به منزله پایه مدنظر قرار دهید و بر روی آن سایه پودری بکار ببرید. پودر به سایه مایع می چسبد و سایه زیباتر و برجسته تری را ایجاد می کند.

سایه چشم کرمی

از بهترین سایه چشم می توان به مدل کرمی آن اشاره کرد. این نوع از تنوع رنگ بسیاری برخوردار است. به منزله زیر ساز هم می توانید از آن استفاده کنید، سپس سایه پودری را روی آن بزنید.

از مسائلی که بایستی در زمان خرید این محصول در نظر گرفت این است که برای اشخاصی که در اطراف چشمشان چین و چروک وجود دارد اصلا مناسب نیست، چرا که سبب مشاهده شدن هر چه بیشتر این خطوط می شود؛ بنابراین بایستی پیش از آن کرم زیر ساز مطلوب بکار ببرید.

این مدل سایه برای تابستان ها که هوا گرم است اصلا مناسب نیست چرا که در هوای گرم این مدل سایه می ریزد و آرایش شما را کاملا خراب می کند.

سایه چشم مدادی

این سایه نیز یکی از مدل های سایه چشم است که بکارگیری از آن خیلی آسان است. شما جهت بکارگیری از این نوع سایه احتیاج به قلم مو ندارید و به آسانی همانند یک ماژیک کار می کند و کار با آن خیلی آسان است.

سایه چشم اکلیلی

یکی دیگر از انواع بهترین سایه چشم می توان به مدل اکلیلی اشاره ‌‌کرد. این سایه چند مدل می باشد که عبارتند از:

تلفیق اکلیل با یک پایه خیس یا کرمی که سایه ای ژله ای را عرضه می دهد.
اکلیل فشرده که در پالت خود واقع شده و چنانچه آن را برعکس کنید به هیچ وجه نمی ریزد.
این مدل سایه چشم زیبا از تکه های اکلیل درست شده که هیچ خطری برای چشم ندارد.
بهترین مارک سایه چشم کدام است؟
پس از اینکه انواع سایه چشم را شناختید لازم است با بهترین سازنده های آن آشنا گردید. شرکت هایی که می توان آن ها را به عنوان بهترین مارک سایه چشم در ایران و خارج دانست. در زیر این شرکت ها را برای شما معرفی خواهیم کرد:

میبلین
فلورمار
گلدن رز
ژوپیتر
اسنس
میستار
لورآل
نوت
دبورا
کاتریس

بهترین سایه چشم بازار کدام است؟
پس از اینکه با مهمترین ویژگی ها و انواع متنوع سایه چشم آشنا شدید وقت آن است تا برای راحت تر شدن انتخاب شما ما بهترین سایه چشم های بازار را به شما معرفی نمایم. ما در این راه به نیاز های شما و سلایق مختلف شما توجه کرده ایم تا در این انتخاب ها به نیاز های شما پاسخ داده و شما را به سمت خریدی راحت تر سوق دهیم.

بهترین سایه چشم ایرانی : پالت سایه چشم فلورمار شماره Nude03
بهترین سایه چشم مات : پالت سایه چشم فلورمار شماره Nude03
رنگ های مات به عنوان سیه چشم می توانند زیبایی خاصی را به صورت و به ویژه چشم ها بدهند. فلورمار به عنوان یکی از تولید کنندگان خوب لوازم آرایشی در تولید Nude3 از هردو جلوه رنگه مات و براق استفاده کرده است که هر کدام از آنها در نوع خود یکی از بهترین ها هستند. این پالت 10 رنگی دارای بافت پودری و ابریشمی، رنگدانه دار و پیگمنت های غنی است.

این محصول قابلیت استفاده به صورت خشک و بدون زیر سازی را دارد. این محصول که برای اکثر پوست ها هیچ حساسیتی به همراه ندارد دارای براش و آینه برای استفاده است. این محصول به عنوان یکی از گزینه های خرید بهترین سایه چشم مات می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد.

تعداد رنگ    ۱۰ عدد
جلوه های رنگ    مات و براق

بهترین سایه چشم اکلیلی : پالت سایه چشم دودو گرل شماره ۰۰۲۰

در بین سایه های چشم دودو گرل از محبوبیت بسیار زیادی بهره مند است و علت آن کیفیت و قیمت مناسب آن نسبت به سایر برند های بازار است. از این رو ما تصمیم گرفتیم تا پالت ۰۰۲۰ این شرکت را به دلیل این که غالب رنگ های آن اکلیلی است به عنوان بهترین سایه چشم اکلیلی به شما معرفی نماییم. این سایه چشم دارای ۱۸ رنگ و منسب برای آرایش در روز و شب است.

این محصول دارای اکلیل های ریز و درشت در میان رنگ های خود است. ۰۰۲۰ به خوبی بر روی پلک ها پخش می شود و موجب بروز حساسیت بر روی پوست پلک شما نخواهد شد. این پالت سایه اکلیلی قابل استفاده بر روی پوست شما در حالت خشک و مرطوب است.

تعداد رنگ    ۱۸ عدد
جلوه های رنگ    مات و شاین و اغلب اکلیلی

بهترین سایه چشم ایرانی : سایه چشم مای شماره ۰۲۰
بهترین سایه چشم ایرانی : سایه چشم مای شماره 020
برند مطرح ایرانی تولید لوازم آرایش مای در تولید سایخه چشم نیز عملکرد خوبی داشته است. این محصول با پیگمنت بالا رنگی ذغالی و بسیار تیره دارد که کاربران از رنگ آن بسیار رضایت نشان داده اند. همچنین این محصول رنگ بندی های دیگیری نیز دارد که شما می توانید از آن استفاده نمایید.

این محصول در تست هایی که توسط کاربران انجام شده است برای پوست شما ایجاد حساسیت نخواهد کرد و بهترین سایه چشم ایرانی است. به شما پیشنهاد می شود تا حتما از سایه های چشم با برند مای که یک برند معتبر ایرانی است استفاده نمایید.

تعداد رنگ    ۱ عدد
جلوه های رنگ    مات

بهترین پالت سایه چشم میبلین مدل Soda Pop شماره 110
بهترین پالت سایه چشم میبلین مدل Soda Pop شماره 110
سودا پاپ میبلین از ۱۲ طیف رنگ بسیار جذاب و البته شاد تشکیل شده است. این پالت سایه چشم از همه ی طیف های رنگ براق، مات و همچنین اکلیلی بهره مند است.این پالت از متریال های پودری بسیار نرم و لطیف بهره مند است. رنگ های این پالت بسیار مناسب برای انجام آرایشی زیبا و جذاب و با قابلیت ترکیب و بلندینگ است.

این محصول که دارای پیگمنت بالاتری نسبت به سایر محصولات است می تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد. از دیگر مزایای این محصول می توان به این موضوع اشاره نمود که ایجاد حساسیت برای پلک شما نخواهد کرد. در پشت این محصول راهنمایی برای استفاده از این محصول موجود است که به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاده از رنگ ها آرایشی دلنشینی بر روی پلک چشم خود داشته باشید. همچنین بهترین ترکیب های رنگی نیز بر روی محصول به شما پیشنهاد داده شده است. همه اینها سبب شده است تا این محصول را به عنوان بهترین پالت سایه چشم به شما معرفی نماییم.

تعداد رنگ    ۱۲ عدد
جلوه های رنگ    مات و براق و اکلیلی

خرید سایه چشم الونظر

محمد سلحشوری بازدید : 28 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

اگر شما هم دنبال خرید موزر اصل ارزان یا میخواهید قیمت ریش تراش موزر اصل آلمان را بدانید
کافی است با ما همراه شوید


ماشین اصلاح و پیرایش موزر با نام Moser و در مدل 1400 با اینکه از قدیمی ترین ماشین های اصلاح است

و بعد از آن ده ها و یا شاید صدها برند و مدل از دیگر ماشین های اصلاح معرفی و روانه بازار شد

اما همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است و علاوه بر کیفیت بی نظیر قیمتی مناسب نسبت به کارایی و قدرت خود دارد

جالب است بدانید که در بین صدها مدل ماشین اصلاح سر و صورت برند موزر مدل 1400 بیشترین طرفدار را دارد

و در حقیقت باید گفت به خاطر معروفیت همین مدل باعث شد برند موزر شهرت جهانی پیدا کند

این مدل از دستگاه موزر اصلی با مارک حک شده ساخت آلمان دارای رنگ زرشکی و پلاک نقره ای رنگ در جلوی آن است

و تقریبا تمام آقایان آن را می شناسند

در زیر یا پشت بدنه آن هم عبارت ساخت آلمان درج شده است

تیغه های موزر از جنس استیل و ضد زنگ است

اما روغن کاری آن باعث میشود تیغه ها عمر بیشتری کرده و همچنین صدای تیغه ها در زمان استفاده کمتر باشد

که به دنبال آن فشار کمتری به موتور موزر وارد شده و عمر دستگاه شما بیشتر میشود

با کمک اهرمی که برای تغییر اندازه اصلاح شرح داده شد

میتوان اندازه ای بین یک دهم میلی متر تا سه میلی متر را برای اندازه موها تنظیم کرد

موتور این ماشین اصلاح قدرت مند سرعتی حدود شش هزار دور در شصت ثانیه ایجاد میکند

و در نتیجه کار اصلاح و پیرایش را بسیار سریع انجام میدهد

برخلاف برخی ایده های غلط این ماشین اصلاح لرزش و صدای زیادی ایجاد نمیکند

بلکه در واقع همان لرزش اندک که شبیه به ویبره دستگاه های ماساژ است

برای قدرت موتور ایجاد میگردد

یک عدد شانه به همراه دستگاه در بسته بندی آن وجود دارد که میتوانید از آن موها را در اندازه بلندتر اصلاح کنید

نصب شانه ها بر روی ماشین اصلاح بسیار ساده است

شانه های “ماشین اصلاح موزر اصل” به صورت کشویی بر روی قسمت زیرین تیغه ها سوار میشود

روغن کاری تیغه ها را میتوانید بعد اصلاح هم انجام دهید

البته قبل از آن باید تیغه ها را با برس داخل جعبه کاملا تمیز کنید

کیفیت این ماشین اصلاح به حدی بوده که میتوان سالها از آن استفاده کرد

به همین خاطر هم آرایشگاه ها که به طور مرتب نیاز به ماشین اصلاح دارند

از همین ماشین اصلاح موزر که دوام بالایی دارد استفاده میکنند

خرید موزر اصل ارزان
# خرید موزر اصل ارزان # قیمت ریش تراش موزر اصل # قیمت موزر آلمانی قدیمی

ساختار ظاهری موزر :


طراحی موزر بسیار خوش دست است

اما برخی افراد وزن آن را کمی سنگین می دانند

در حالیکه وزن این ماشین اصلاح در قبال خوش دستی و فرم آن اصلا فشاری به دست ها در زمان استفاده نخواهد آورد

در واقع وزن موزر به دلیل کیفیت موتور داخلی جنس اصل تیغه ها و همچنین بدنه مقاوم و تا حدودی ضد ضربه آن است

بدنه موزر علاوه بر اینکه در زمان های استفاده طولانی مدت حرارت ایجاد شده از موتور را تحمل میکند

در برابر ضربات احتمالی هم مقاوم باشد

از طرفی وزن آن جلوی لرزش زیاد را در زمان اصلاح گرفته

که دقت اصلاح مخصوصا در قسمت شقیقه ها یا خط انداختن ریش را افزایش میدهد

با هر کدام از دست ها که بخواهید میتوانید در زمان اصلاح از موزر استفاده کنید

کلید ها و شاسی ها تنظیم موزر در موقعیتی قرار گرفته اند

که در زمان اصلاح به راحتی و خیلی سریع بتوانید به همه آنها دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید

جنس بدنه به نوعی است که موها را به خود جذب نکرده

و بعد از اصلاح بر خلاف تیغ ها که باید از برس برای تمیز کردن آن استفاده کنید

میتوانید خیلی راحت بدنه آن را تمیز کنید

طول سیم موزر حدود دو متر بوده و به راحتی میتوان در هر مکانی از آن استفاده کرد

جالب است بدانید تیغه های موزر حتی در استفاده های طولانی هم داغ نخواهد شد

که آرایشگاه ها را به استفاده بیشتر از آن سوق می دهد

علاوه بر آن این تیغه ها ضد زنگ هستند

دقت کنید که این دستگاه قابل استفاده به صورت تر و خشک نیست و موها باید کاملا خشک باشند

در زمان اصلاح در صورتی که میخواهید موها را بلندتر از تیغه ها و یا حتی بلندتر از آخرین درجه اهرم کناری دستگاه کوتاه کنید

باید از شانه ای که همراه دستگاه است استفاده کنید

اگر میخواهید باز هم بلندتر از شانه فوق اصلاح نمایید میتوانید ار شش شانه هدیه استفاده کنید

و در بین آنها شانه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت فشاری و کشویی بر روی تیغه های موزر نصب کنید

حتی در زمانیکه شانه ای را بر روی دستگاه میگذارید میتوانید از اهرم برای افزایش بیشتر ارتفاع اصلاح موها استفاده کنید

دقت کنید برای افزایش عمر دستگاه موزر در بازه های زمانی مختلف اقدام به روغن کاری تیغه ها کنید

به این حالت که چند قطره روغن بر روی تیغه ها ریخته و ماشین اصلاح را چند ثانیه روشن کنید

تا روغن به همه جای آن پخش شود

هر زمان که روغن همراه آن تمام شد میتوانید از روغن هایی که برای چرخ خیاطی استفاده میکنند

و در همه خرازی ها موجود است خرید کنید و با آن موزر را روغن کاری کنید

عدم روغن کاری دستگاه باعث صدماتی به آن خواهد شد

که میتوان به عنوان نمونه به خشک شدن تیغه ها و ایجاد صدای خراش یا کند شدن تیغه و عدم اصلاح صاف و یک دست اشاره کرد

قیمت ریش تراش موزر اصل
# خرید موزر اصل ارزان # قیمت ریش تراش موزر اصل # قیمت موزر آلمانی قدیمی

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 499 تومان با یک سال گارانتی

ب ) درجه دو 320 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 215 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

# خرید موزر اصل ارزان # قیمت ریش تراش موزر اصل # قیمت موزر آلمانی قدیمی

خرید موزر اصل ارزان

محمد سلحشوری بازدید : 29 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

ابرو­ها سلاحی قدرتمند در ارتباطات غیرکلامی هستند. ابرو­های ما با رنگ، شکل و موقعیتی که روی صورت دارند، شخصیت مثبت و قوی به فردی که آن را دارا است می­دهند. علاوه بر شخصیت، ابرو­هایی که به درستی کشیده شده اند بدون شک جذابیت فرد را بیشتر می­کنند. در ادامه به چند روش درمانی و زیبایی برای ابروها می­­پردازیم:

میکروپیگمنشن چیست؟

میکروپیگمنشن که به عنوان آرایش دائمی یا خالکوبی شناخته می­شود، یک روش زیبایی است که برای بهبود یا جایگزینی رنگدانه­های از دست رفته روی پوست شما استفاده می­شود. میکروپیگمنشن اغلب روی پوست صورت اعمال می­شود؛ برای تقویت ابروها، مژه­ها، پلک­ها ( به عنوان خط چشم ) و لب­ها به کار می­رود. این درمان همچنین برای استتار یا بهبود زخم­ها، یکنواخت کردن رنگ پوست یا بازگزداندن رنگ به مناطقی از پوست که رنگدانه­های خود را از دست داده اند استفاده می­شود. 

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%be%db%8c%da%af%d9%85%d9%86%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86/

چه کسانی برای این درمان مناسب هستند؟

برخی از شرایط پزشکی که استفاده از آرایش را برای شما غیرممکن می­کند - مانند برخی از بیماری های پوستی- یا برخی از بیماری­های خاص -  باعث می­شود میکروپیگمنشن گزینه خوبی برای شما باشد. این موارد عبارت­اند از:

شرایطی که منجر به اختلال در استفاده از دست­ها می­شود؛ مانند ارتریت شدید، مولتیپل اسکروزیس یا بیماری پارکینسون.

شرایطی که منجر به بینایی ضعیف می­شود؛ مانند آب مروارید یا دژنراسیون ماکولا.

میکروپیگمنشن همچنین می­تواند یک درمان یا راه­حل برای برخی شرایط و بیماری­ها باشد، از جمله:

برای جراحی ترمیمی صورت

برای جایگزینی ابروهایی که به دلیل افزایش سن یا بیماری­های زمینه­ای نازک شده اند

برای رفع کمبود رنگدانه پوست به دلیل بیماری ویتیلگو

برای بازسازی آرئول (ناحیه اطراف نوک پستان) پس از جراحی سینه یا زیبایی

برای یک راه­حل دائمی اگر به مواد آرایش سنتی و موقت حساسیت دارید

روش­های میکروپیگمنشن برای موارد شخصی نیز مورد استفاده قرار می­گیرند. مانند:

شما آرایش روزانه را دوست ندارید.

شما دوست دارید ابروها یا مژه­هایی پرتر و واضح­تر داشته باشید.

شما می­خواهید لب­هایی با رنگ بهتر یا پررنگ­تر داشته باشید.

میکروپیگمنشن چگونه صورت می­گیرد؟

اکثر روش­ها فقط به بی حسی موضعی نیاز دارند تا پوست را بی حس کند و شما را در طول عمل راحت کند. به طور معمول، میکروپیگمنشن را می­توان در محیط معمولی بدون تجهیزات خاص دیگری انجام داد، اما نباید موارد بهداشتی را فراموش کرد. این روش با یک ابزار قلم مانند یا تفنگ خالکوبی استاندارد انجام می­شود. سوزن چند میلیمتر به لایه میانی پوست شما ( درم) نفوذ می­کند و رنگدانه اکسید آهن تزریق می­شود. متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک شما در طول عمل باید از دستکش­های پزشکی استفاده کند.

انجام بیشتر روش­ها از 30 دقیقه تا چند ساعت طول می­کشد. پس از انجام عمل، متخصص شما یک ضدعفونی کننده برای تمیز نگه داشتن ناحیه تحت درمان به شما می­دهد. علاوه بر این، ممکن است برای نرم نگه داشتن ناحیه تحت درمان و تسریع بهبودی به شما پماد تجویز شود. گاهی اوقات نیز ممکن است برای محافظت از ناحیه یک بانداژ در محل جراحی قرار گیرد.

میکروبیلدینگ چیست؟

میکروبیلدینگ نوعی معماری ابرو است.  این فرایند به لطف ابزاری که استفاده می­شود بسیار دقیق است، مانند یک خودکار که نوک آن یک تیغه شیبدار با 10-12 سوزن کوچک در انتهای آن است. این سوزن­ها به پوست در لایه­ی سطحی نفوذ می­کنند و  آن را خراش می­دهند. این سوزن­ها ضربه­های پروزن را با رنگدانه­های جوهر به پوست وارد می­کنند و مو­ها ظریف و طبیعی ایجاد می­کنند.

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c%d9%86%da%af/

تفاوت میکروبلیدینگ با تاتو چیست؟

میکروبلیدینگ بر خلاف خالکوبی، در لایه درم وارد نمی­شود،  بلکه بر روی لایه سطحی پوست است و بر خلاف خالکوبی، بیشتر به عنوان یک روش درمانی شناخته می­شود. میکروبلیدینگ حتما دائمی نیست و  طبیعتا بعد از 18 ماه محو شده و احتیاج به ترمیم دارد؛ البته این موضوع به جوهر استفاده شده و تابپ پوستی بیمار بستگی دارد. ضربه­های سوزن بسیار طبیعی­تر و ظریف­تر از هر خالکوبی است؛ البته این مورد بستگی به هنر شخصی دارد که این درمان را برای شما اجرا می­کند.

میکروشیدینگ چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

هر دو نقش آرایش نیمه دائمی برای ابرو­های شما را دارند، اما تفاوت اصلی در میزان ظرافت کار است. در مقایسه با موی طبیعی و دقیق هر فرد، میکروبلیدینگ ظاهر بسیار نرم­تر و بهتری دارد. برای مثال، استفاده از مداد ابرو بسیار متفاوت تر از استفاده از پودر و رنگ دارد. زمانی که میکروبلیدینگ خط­هایی شبیه به مو را در ابرو­های شما ایجاد می­کند، میکروشیدینگ نقاط ریز در امتداد ابرو­های شما را برای طبیعی­تر شدن کار مشخص می­کند.  اغلب این دو روش باهم ترکیب می­شوند و این کار حرفه ای ترین ابرو­ها را خواهد ساخت.

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو یک تکنیک فوق واقعی برای کشیدن ابرو به صورت دستی است. فیبروز یکی از پرطرفدارترین و محبوب­ترین درمان­های زیبایی امروزه، به لطف طیف وسیعی از مزایایی  است که برای مشتریان فراهم می­کند.

https://آموزش-تاتو.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%db%8c%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2/

ماهیت واقعی درمان فیبروز، این است که طراحی در این روش با استفاده از نسبت طلایی یه دست می­آید. نسبت طلایی در طراحی تمام اشکال زنده روی این سیاره وجود دارد که به آن نسبت دو اندازه طول می­گویند و در این حالت اندازه­ها به صورت 1.618:1 است. این تنایب را تناسب الهی نیز می­نامند و به همین دلیل است که این روش درمانی، فیبروز به معنی ابروهایی که با طرحی الهی کشیده شده اند نامیده می­شود.

روش فیبروز برای ابروهای بدشکل، نامتقارن، تکه تکه یا صرفا افرادی که می­خواهند ابروهایی عالی داشته باشند ایده­آل است.  قبل از انجام این درمان، برای اطمینان از واجد شرایط بودن برای درمان به پزشک مراجعه کنید. این تکنیک در مجموع دو تا سه ساعت طول خواهد کشید. این تکنیک شامل اندازه­گیری، میکروبلیدینگ و اعمال رنگ است. این درمان یک درمان دو بخشی است؛ درمان دوم یک ماه پس از درمان اول صورت می­گیرد. پس از درمان دوم 12 تا 18 ماه به ترمیم احتیاج نخواهید داشت.

فیبروز هم یک روش میکروبلیدینگ است، با این تفاوت که ازیک تیغه بسیار نازک اغشته به جوهر برای کشیدن موها در ابرو استفاده می­شود.  تکنیک میکروبلیدینگ شامل کشیدن تکی تارهای مو به صورت تکی و واضح است، با این تفاوت که ضربه­های فیبروز بسیار شفاف­تر و نازک­تر شده و تار نمی­شوند.

مراقبت­های بعد از انجام میکروپیگمنشن، میکروبیلدینگ و فیبروز چیست؟

وجود کمی تورم و قرمزی را طبیعی  بدانید، ناحیه تحت درمان را چند وقت یکبار یخ بگذارید و از پمادی که برای شما تجویز می­شود استفاده کنید. از هر گونه دوش گرفتن و مالیدن اجسام زبر به ناحیه تا یک هفته خودداری کرده و در صورت مشاهده تورم و خونریزی به دلیل وجود حساسیت، به پزشک مراجعه کنید.

منبع: https://xn----omcqlb8bo8k1ag.com/

محمد سلحشوری بازدید : 35 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

به ابزار صنعتی و وسایلی که برای کنترل و اندازه گیری دقیق کمیت‌های فیزیکی در کارخانه‌ها و صنایع گوناگون کاربرد دارند، تجهیزات ابزار دقیق می‌گویند. این تجهیزات نسبت به کاربرد وسایل، متفاوت‌اند. در این مقاله شما را با انواع این ابزارها آشنا خواهیم کرد. شرکت ابزار سنجش آریا، یکی از معتبرترین شرکت های ایران در زمینه فروش تجهیزات ابزار دقیق می باشد.

 ترانسمیتر فشار

فشار یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیر گذار بر واکنش شیمیایی  است و تغییر در آن می‌تواند سرعت واکنش را به صورت چشمگیری تغییر دهد. یکی از تجهیزات مهم و اصلی سیستم اتوماسیون صنعتی، ترانسمیترها هستند. ترانسمیترها، اطلاعاتی مانند اختلاف فشار گاز یا مایع، میزان حرارت و.. را به شکل سیگنال به مرکز کنترل می‌فرستند. این ابزار بر روی نقاط اندازه گیری مخازن و لوله‌ها در سراسر محوطه نصب می‌شوند. به طور کلی ترانسمیترها از سه قسمت اصلی به نام‌های، تقویت کننده، مبدل و سنسور تشکیل شده‌اند.

ترانسمیتر فشار، دستگاهی است که فشار سیال، مایع و گازها را محاسبه و اندازه گیری می‌کند. این دستگاه‌ها، کاربردهای متنوع و گوناگونی در صنایع مختلف از جمله خودروسازی به منظور هشدار دادن به کاربران پیش از رخ دادن فاجعه دارند. ترانسمیتر فشار را در فرایندهای مختلف به راحتی می‌توان تشخیص داد؛ زیرا از یک سیستم خاص برای اندازه گیری فشار تفاضلی تشکیل شده است. نصب ترانسمیترها در بسیاری از برنامه‌ها، حیاتی و واجب است. گیج فشار شباهت زیادی به ترانسمیترهای فشاری دارند اما عملکرد آن دو کاملا باهم متفاوت است.

انواع ترانسمیتر های فشار 

  • ترانسمیترهای فشار به همراه نمایشگر
  • ترانسمیترهای فشار مخصوص محیط های انفجاری
  • ترانسمیتر های فشار تفاضلی
  • ترانسمیترهای فشار هوشمند
  • ترانسمیترهای فشار پایین
  • ترانسمیتر های فشار صنعتی
  • ترانسمیترهای فشار قلمی
  • ترانسمیترهای فشار اندازه گیری شکل پویای تغییرات سریع 

گیج دما 

گیج دما ابزاری برای اندازه گیری دمای انواع سیالات  در فرآیندهای مختلف با توجه به شرایط محیطی و استانداردهای مربوطه آن است. گیج‎های دما با توجه به عملکرد خود، دمای محیط و یا درجه حرارت یک سیستم خاص را اندازه گیری می‌کنند. گیج‌های دما در انواع عقربه‌ای بی متال و دیجیتال ساخته می‌شوند. برای آگاهای از قیمت گیج دما با ابزار سنجش آریا تماس بگیرید. در انتخاب گیج دما باید مولفه‌های زیر در نظر داشته باشید:

  1. واحدهای اندازه گیری دما:

واحد اندازه گیری دما، سانتیگراد است ولی گیج دما با دو واحد اندازه گیری سانتی گراد و فارنهایت موجود می‌باشد. همچنین اگر گیج دما را با واحد اندازه گیری‌ دیگری نیاز داشته باشید، می توانید آن را به فروشنده اعلام کرده و به صورت سفارشی تحویل بگیرید.

  1. اندازه گیج دما:

قطر صفحه گیج، اندازه گیج دما را تعیین می کند. استاندارد گیج های دما با قطرهای  40، 50، 63، 80، 100، 160 و 250 میلیمتر است.

 

  1. کلاس دقت گیج های دما:

کلاس دقت گیج‌های دما یا ماکزیمم خطای قابل قبول هر گیج، بر حسب درصد بیان می‌شود. استاندارد کلاس دقت گیج‌های دما دارای کلاس 1 یا 2 است.

 

  1. جنس سیال و متریال گیج دما:

گیج‌های دما در فرایندهای متفاوت، دمای سیالات را اندازه گیری می‌کنند؛ پس جنس و متریال مورد استفاده در گیج‌ها با توجه به شرایط محیط و سیالی که با آن در تماس است، متفاوت است. در انتخاب گیج باید فرایند و شرایط شیمیایی آن را در نظر بگیرید. انتخاب گیج دمای مناسب، بسیار مهم است زیرا گیج دما می‌تواند از هزینه های اضافی  جلوگیری کند.

جنس بدنه گیج دما می‌تواند شامل هر یک از موارد زیر باشد:

  • چدن
  • فولاد کششی
  • برنج
  • آلومینیوم
  • مواد رزینی فنولیک
  • پلی پروپیلن


  1. ترموول در دماسنج:

با نصب ترموول در دماسنج‌ها می توانید بدون باز کردن تجهیزات لوله کشی یا تانک، آنها را تعویض یا تعمیر کنید. به طور معمول دماسنج‌هایی که  ترموول دارند، حلزونی هستند. در دماسنج های بی متال می‌توان از ترموول استفاده کرد.



گیج فشار 

در تجهیزات اندازه گیری فشار،  فشار نسبت به یک مرجع معین و مشخص اندازه گیری می‌شود.

با گیج فشارمی‌توانید میزان فشار سیالات را اندازه گیری کنید. همچنین برای تنظیم فشار مایع در ماشین‌هایی که با قدرت مایع کار می‌کنند نیز، از گیج‌های فشار استفاده می‌شود. با استفاده کردن از گیج‌ها از نشتی‌ و تغییرات فشاری که بر روی عملیات سیستم هیدرولیک تاثیر می‌گذارد، آگاه شوید. سیستم‌های قدرت مایع بدون وجود گیج‌های فشار، غیر قابل پیش بینی و نامطمئن هستند. 

از انواع گیج‌های فشار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  عقربه‌ای
  •  تست
  • روغنی
  • خشک
  •  تفاضلی
  • منفی
  • خلاء
  • دیافراگمی
  • گیج فشار اکسیژن
  • هوا
  • آب
  • گیج فشار گاز
  • استیل
  • برنجی

نکات مهمی که در انتخاب گیج‌های فشار حائز اهمیت هستند:

  1. فشار سنج‌ها، فشار موجود در محیط را اندازه گیری می‌کنند؛ پس  فشار محیط را در نظر داشته باشید و به نسبت آن، فشارسنج خود را انتخاب کنید. زیرا برای مثال شما نمی‌توانید با ترازویی که ظرفیت آن 300 کیلو است، وزنه 500 کیلویی را اندازه گیری کنید. 
  2. گیج‌های فشار به طور معمول در نزدیکی و معرض دید شما نیستند. به اندازه صفحه و قطر صفحه نمایش گیج آن توجه داشته باشید؛ زیرا در بعضی از مواقع لازم است که این ابزارهای مهندسی را از فاصله ی دوری ملاحظه کنید یا حتی امکان این وجود دارد که طراحی مهندسی اجازه ندهد که از ابزارهای بزرگ استفاده کنید.
  3. به طور معمول فشارسنج‌ها بر روی یک سیستم لوله کشی یا مخزن نصب می‌شوند تا بتوانند فشاری که در داخل آنها وجود دارد را اندازه گیری کنند. نحوه نصب گیج‌های فشار با توجه به شرایط سیستمی متفاوت، افقی یا عمودی است. پس هنگام انتخاب گیج‌های فشار خود به نحوه اتصال آنها نیز توجه کنید.

وجود گیج فشار در پالایشگاه‌ها و صنعت، بسیار مهم و ضروری بوده و از رخ دادن بسیاری از حوادث  ناگوار و غیرقابل جبران جلوگیری می‌کند. 

 سنسور فشار

سنسور فشار یا ترانسمیتر تجهیزی برای تبدیل پارامتر مکانیکی فشار به یک سیگنال خروجی الکتریکی است. در واقع سنسور فشار، اصطلاحی جامع برای تعریف هر ابزاری است که فشار را شناسایی و اندازه گیری کند. این اصطلاح فراگیر، تمامی ترانسمیترهای فشار، سوئیچ‌های فشار و ترانسدیوسرهای فشار را شامل می‌شود. بنابراین همه ترانسمیترهای فشار، سوئیچ‌های فشار و ترانسدیوسرهای فشار، نوعی از سنسور فشار هستند.

 سنسورهای فشار بر اساس فشار مرجع به سه دسته فشار نسبی، مطلق و تفاضلی  تقسیم می‌شوند.

در برخی موارد که تجهیزات، کاربرد‌های حساس و خاصی دارند، هزینه زیادی صرف خرید سنسور فشار می شود؛ زیرا اگر حساسیت کافی  در عملکرد خود نداشته باشد، امکان این وجود دارد که صدمات و خسارات جبران ناپذیری رخ دهد. پس در بیشتر موارد احتیاجی به صرف هزینه بالا در تهیه سنسور نیست.

انتخاب سنسورهای فشار مطلق یا فشار حسی؟

حسگر فشار مطلق و فشار نسبی در این موضوع تفاوت دارند که حسگر فشار مطلق، فشار را بر اساس فشار مرجع( خلا) اندازه گیری می‌کند؛ اما حسگر فشار نسبی، فشار را بر حسب فشار اتمسفر یا همان تفاوت میان فشار فرآیند و فشار اتمسفر می‌سنجد. به عنوان اولین معیار برای انتخاب حسگر، نقطه مرجع است. شما باید این  را در نظر بگیرید که تمایل دارید اندازه فشار مقایسه‌ای را بدانید یا فشار اتمسفر؟ و سپس با توجه به اطلاعات دیگر سنسور فشار خود را انتخاب کنید.

تنها سنسوری که قادر به سنجش فشار اتمسفر است، حسگر فشار مطلق است. پس در نتیجه با آن می‌توانید فشار بارومتریک را اندازه گیری کنید. از کاربردهای آن می‌توان به سنجیدن تغییر فشار به هنگام تغییر ارتفاع اشاره کرد.

 در سنسورهای فشار نسبی امکان این وجود دارد که  با توجه به تغییرات فشار اتمسفر، خطای اندازه گیری صورت بگیرد. این خطای اندازه گیری در فشارهای بالا، قابل چشم پوشی است ولی در فشارهای پایین، قبل توجه و چشمگیر است. پس بهتر است در موارد اندازه گیری فشارهای پایین از حسگرهای فشار مطلق استفاده کنید.

محمد سلحشوری بازدید : 28 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 
محمد سلحشوری بازدید : 29 سه شنبه 02 آذر 1400 نظرات (0)

کسانی که از مدل های مختلف تبلت لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات تبلت لنوو رو به رو هستند.

با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات تبلت لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های تبلت لنوو

شرکت لنوو که در سال 1984 در چین تاسیس شده است در ادامه ی موفقیت هایی که در بازار تلفن های همراه و کامپیوتر های خانگی به دست آورد، بخش تولیدات تبلت خود را نیز راه اندازی نمود.

تبلت های لنوو نیز مانند سایر محصولات این شرکت از نوآوری و ایده های جدید در کنار امکانات مناسب و ب روز بهره مند هستند.

همین ویژگی ها باعث شده است تا شاهد استقبال مشتریان از تبلت های لنوو در سراسر جهان باشیم.

با توجه به بازار خوبی که وسایل و تجهیزات دیجیتال در داخل کشور دارند، لنوو تبلت های خود را در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار داده است.

تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید محصولات دیجیتال در داخل کشور، پشتیبانی از آن ها توسط مراکز مجاز برای انجام تعمیرات و دیگر خدمات می باشد.

تبلت های لنوو نیز با توجه به ساختار خاصی که دارند، نیازمند انجام تعمیرات تخصصی می باشند.

برای انجام تعمیرات تبلت لنوو به صورت تخصصی باید ابزار کار آن را در اختیار داشته باشیم.

مهم ترین ابزار برای این کار استفاده از نیروی مجرب و ماهری است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن عیب و مشکل تبلت مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیر آن از وسایل  تجهیزات مناسب استفاده نماید.

ما در مرکز تعمیرات تبلت لنوو سعی کرده ایم با استخدام بهترین متخصصان حوزه ی تعمیرات وسایل دیجیتال از جمله تبلت های لنوو، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

همه ی تعمیرکاران و متخصصین این مرکز در دوره های مهارت آموزی با نمره ی بالا توانسته اند اعتماد مدیریت و همچنین مشتریان را به خود جلب نمایند.

در کنار این افراد متخصص، استفاده از بهترین تجهیزات برای عیب یابی و تعمیر و سرویس تبلت های لنوو می تواند یکی دیگر از فاکتور های مهم برای تعمیرات تخصصی این دستگاه ها باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری

تبلت های لنوو نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیجیتال موجود ممکن است دچار خرابی هایی در سخت افزار و یا مشکلاتی در قسمت نرم افزار شوند.

به همین دلیل در این مرکز دو قسمت برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

در قسمت سخت افزاری تمامی تعمیرات مربوط به قسمت هایی مانند برد دستگاه، دوربین، بلندگو، باتری و … با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.

اگر تبلت مارک لنوو شما دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن، عدم بالا آمدن، پریدن آنتن، عدم اتصال وای فای، نصب نشدن و حتی آپدیت نشدن نرم افزار های مختلف و … شده باشد باید آن را به قسمت تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو ارجاع دهید.

خدمات ویژه ی مرکز برای تعمیرات تبلت لنوو

یکی از مهم ترین کار هایی که در این قسمت ها انجام می شود، تعویض قطعات خراب شده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال می باشد.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیرات تبلت لنوو برای کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، اقدام به استفاده از قطعات فرعی برای جایگزینی با قطعات اصلی نموده و همین امر باعث می شود تا پس از مدتی دستگاه دچار مشکلات فراوان و جدی شود.

البته با توجه به در نظر گرفتن استفاده از قطعات اصلی و همچنین به روز ترین تجهیزات برای تعمیرات تبلت لنوو می توان هزینه های پرداخت شده برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز را بسیار به صرفه و مناسب دانست.

در تمامی مراحل تعمیرات تبلت لنوو مشاوران مرکز در کنار مشتریان حضور داشته و راهنمایی های لازم جهت آشنایی با مراحل تعمیرات و همچنین هزینه های آن را به مشتریان ارائه می کنند تا مشتریان بتوانند با توجه به ارزش اقتصادی تعمیرات برای دستگاه خود، برای انجام تعمیرات تصمیم گیری نمایند.

برخی از مشکلات متداول تبلت های لنوو

با توجه به اینکه معمولاً لنوو تبلت های خود را از جنس مواد اولیه ی با دوام و محکم می سازد، می توان گفت که این تبلت ها در مقابل ضربدیدگی نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار مقاوم تر هستند.

اما تبلت های لنوو نیز مشکلات رایج و متداول دیگر تبلت ها مانند اشکالات به وجود آمده برای صفحه ی نمایش، مشکلات تاچ ال سی دستگاه، عدم بالا آمدن سیم کارت، هنگ کردن دستگاه و … را دارند که برای برطرف نمودن تمامی آن ها می توان از خدمات بی نظیر مرکز ما در زمینه ی تعمیرات تبلت لنوو استفاده نمود.

با توجه به نوع استفاده از تبلت ها بیشترین آمار مراجعه کننده به تعمیرات تبلت لنوو مربوط به کسانی است که بر اثر بی احتیاطی تبلت آن ها دچار آب خوردگی شده و یا مشکلاتی در صفحه نمایش آن به وجود آمده است.

متخصصان ما در این زمینه ابتدا در بخش عیب یابی، قسمت هایی از دستگاه که دچار مشکل شده است را تعمیر نموده و سپس به سراغ تعویض قطعات برای قسمت هایی از دستگاه می روند که با تعمیرات نمی توان مشکلات آن ها را برطرف نمود.

ضمناً مجموعه ی ما با اطمینان از کیفیت بالای تعمیرات تبلت لنوو، گارانتی معتبری در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید.

منبع: تعمیر تبلت لنوو

محمد سلحشوری بازدید : 31 جمعه 28 آبان 1400 نظرات (0)

یکی از شرکت های پرطرفدار تولید لوازم خانگی در ایران محصولات پروفایل می باشد این شرکت با تولیدات متنوع خود و محصولات با کیفیت بالایی که تولید می کند توانسته در ایران طرفداران بسیاری به خود جذب کند این شرکت دارای محصولاتی همچون:یخچال و فریزر،یخچال فریزرهای صنعتی و... می باشد که در همه عرصه ها توانسته خوش بدرخشد ما در این مقاله قصد داریم در مورد این برند با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

آشنایی با انواع ارور یخچال فریزر پروفایل

کد خطای یخچال یا انواع ارور یخچال پروفایل ، موضوعی ست که برای هر کاربری که دارنده این برند از یخچال است، مهم است. به همین دلیل در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با انواع ارور یخچال پروفایل با شما صحبت کنیم. این کد های خطا ذر واقع به شما می گوید که قطعه ای از یخچال شما دارای ایراد شده و باید هر چه سریع تر به سراغ حل مشکل یخچال خود بروید.

کد خطای “E” : (کد خطایE1 که نمایشگر علامتE01 را نشان می دهد.)

وقتی دمای فریزر یخچال به شدت بالا می رود، با کد خطای E  مواجه می شویم.

علت = سنسور دمای محفظه یخچال و فریزر

کد خطا یخچال”E” (کد خطای E2یخچال پروفایل  نمایشگر E02را نشان می دهد.)

علت = سنسور دمای محفظه محفظه معیوب است

کد خطای “E3” نمایشگر با نشان دادن این خطا خبر از خرابی سنسور دمای کنترل درجه حرارت می دهد.

علت = سنسور دمای کنترل درجه حرارت معیوب است.

خطای F1:

خطای  1F این خطا بدلیل از سرمایش ضیعف دستگاه می باشد. در این مواقع باید دستگاه را از پریز جدا کنیم و با تعمیرگاه تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F2:

کد خطا- F2 مشکل این خطا، ایراد از سنسور محیط فریزر است -هنگام خرابی سنسور محیط فریزر، باید مقدار اهم سنسور بررسی و کنترل شود. یک دلیل دیگر نشان دادن این خطا به دلیل خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه  است که باید دوشاخه برق دستگاه را جدا کرده و با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر پروفایل تماس بگیرید.

خطای F3:

کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال – خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد دستگاه –  دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

خطای  4F:

کد خطا F4 – اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال که بایستی مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود. خرابی سنسور اوپراتور  و در نتیجه تعویض سنسور  یک مسئله بسیار مهمی ست که حتما باید به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده شود. پیشنهاد ما به شما در مواقع برخورد با این مشکل این است که در اولین قدم، یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار یخچال پروفایل تماس بگیرید.

خطای F5:

کد خطا F5 –  این خطا مربوط به سنسور اوپراتور فریزر است. در این مواقع وظیفه تعمیرکار چک کردن مقدار مقاومت سنسور اوپراتور یخچال است. لازم به ذکر است بدانید که در صورت خرابی سنسور اپراتور یخچال، ممکن است برد یخچال نیز از کار بیفتد. به همین دلیل این یک خطای بسیار مهم و حیاتی است و در صورت عدم توجه به آن، ممکن است یخچال شما به کلی از کار بیفتد.

خطای F7:

کد خطا F7 این خطا هم بدلیل خرابی سنسور محیط  مشاهده می شود. که باید توسط یک تعمیرکار خبره این کار، مقدار اهم سنسور  یخچال بررسی شود. و اگر با خاموش کردن یخچال بعد از چند ساعتی همچنان این ارور نمایش داده شد، متاسفانه باید برد و مقاومت یخچال تعویض گردد. که البته حتما ضروری است که این کار به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پروفایل واگذار شود.

خطای F8:

کد خطا F8 – مشکل این پیغام خطا از فن یخچال است. در مواردی مانند سوختگی فن یخچال، آسیب دیدگی فن یا از کار افتادن آن، این خطا نشان داده می شود که بایستی یا فن یخچال عوض شود یا اینکه تعمیر فن را انجام دهیم.

خطای F9:

کد خطا F9 این خطا مربوط  به هیتر المنت فریزر است. نگران این مشکل نباشد، چرا که با تعویض ساده هیتر المنت یخچال، مشکل یخچال شما حل می شود. پس اگر این خطا را بر روی نمایشگر یخچال پروفایل خود مشاهده کردید، کافی ست با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تهران تماس بگیرید.

محمد سلحشوری بازدید : 27 جمعه 28 آبان 1400 نظرات (0)

شرکت های زیادی در زمینه تولید کامپیوتر وجود دارند و با هم در رقابت هستند و تلاش می کنند تا بهترین محصول را تولید کند در سال ۱۹۷۶ (استین شیه) به همراه همسر ۵ نفر از دوستانش در شهر تاییه کشور تایوان با ۱۱ کار کن و سرمایه ۲۵۰۰۰ دلار شرکت ایسر را تاسیس کرد.ما در این مطلب در وبلاگ ما  قصد داریم تارخچه شرکت ایسر را مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخچه ایسر

ایسر شرکتی تایوانی با بازار بین المللی است است که در حوزه کامپیوتر و الکترونیک فعالیت می کند مرکز مدیریت این شرکت در شهر نیوتایپه در تایوان قرار دارد انواع محصولات از کامپیوترهای شخصی، دکستاپ ، لپ تاپ ،تبلت ،کامپیوترهای سرور، دستگاه های ذخیره سازی و دستگاه های واقعیت مجازی تا نمایشگر گوشی هوشمند لوازم و جانبی را تولید می کند یکی از از زیر برند های مشهور ایسر به نام predator  و با تمرکز بر کامپوتر های خصوصی بازی فعالیت میکند .

شرکت ایسر تا ابتدای دهه ۲۰۰۰ مدل کسب و کاری تولید داشت آنها با شروع قرن ۲۱ تصمیم گرفتند تا تمرکز خود را روی طراحی بازاریابی و فروش محصولات بگذارند به همین دلیل اکنون اکثر محصولات ایسر طبق قراردادهای تولیدی و توسط شرکت های دیگر ساخته می شود .

پس از موفقیت در عرصه محصولات اولیه نوبت به افزایش تولید رسید ایسر از سال ۱۹۸۳ وارد صنعت تولید کامپیوتر شد و محصولات برند های بزرگ آن زمان را برای فروش به شرکت های بزرگ تر تولید میکرد آنها به مرور ساختار عمومی را برای تولید محصولات به کار گرفتند یکی از مثال های موفق این روند در آن سال‌ ها بود استن در مدیریت شرکت خود از روش ‌های مدرن تری نسبت به  شرکت های شرقی آن زمان استفاده میکرد    .

در ابتدا این شرکت از مشغول تولید قطعات الکترونیکی بود و با گذشت زمان در این زمینه خیلی پیشرفت کرد و کم کم به ساخت کامپیوتر در سال ۱۹۸۱ اولین کامپیوتر خود را  با نام Microprocessor  به عنوان یک کامپیوتر آموزشی تولید و منتشر کرد با اینکه اولین کامپیوتر تولید شده از سوی شرکت ‏ آیسر بود اما خوش نامی و با کیفیت بودن سایر محصولات اش موجب گردید .

این کامپیوتر هم با استقبال گرمی از سوی کاربران مواجه شود و فروش فوق العاده داشته باشد این شرکت در سال ۱۹۸۳ دستگاه تولید قطعات کامپیوتر زد و با تولید این قطعات توانست نیاز بسیاری از سازندگان کامپیوتر را رفع کند خیلی از شرکت های بزرگ دنیا محصولات الکترونیکی خود را با استفاده از قطعات این شرکت تولید میکردند از آن خیلی راضی بودند ‌.

در این سال شرکت به یکی از بزرگترین تولید کننده های قطعات الکترونیکی و کامپیوتر معرفی شد این شرکت هر روز از پله های ترقی بالا می رفت و محبوبیتش در بین کاربران بیشتر میشد (استن شیه)در سال ۱۹۸۴ برای خریدن سهام شرکت و افزایش سهامداران شروع به ارائه ی طرح های تشویقی کرد با این کار تعداد سهامداران شرکت خیلی زود افزایش یافتند به طوری که تا سال ۱۹۸۷ سه هزار از کارکنان شرکت اش جزء سهامداران بودند .

سود شرکت هر روز بیشتر از قبل می شد تا در سال ۱۹۹۰ ارزش دلار کاهش یافت با این کاهش قیمت خیلی از محصولات در جهان کاهش پیدا کرد که کامپیوتر هم از همین دسته بود و این شرکت زیادی را متحمل شد.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی ایسر این شرکت در سال ۱۹۹۴ با تولید کامپیوترهایی با کیفیت عالی و جدید ترین سیستم عامل توانست از بسیاری از رقیب های خود جلو بیفتد و سود سالانه شرکت از ۴ میلیون به ۱۰ میلیون برسد.

بزرگترین عرضه کننده ی جهان و تولید گوشی های هوشمند

این شرکت در بهار سال ۲۰۰۸ با تولید نت بوک و فروش فوق العاده آن به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان جهان معرفی شد و توانست ۳۵ درصد از بازار جهان را از طریق فروش این نت بوک ها به خود اختصاص دهد . با فروش این نت بوک ها درامد شرکت در این دوران به ۱۶.۹ میلیارد دلار رسید .

شرکت ایسر در زمینه‌های مختلفی فعالیت کرده است و بسیار موفق بوده این شرکت در سال ۲۰۰۹ یک بخش جدید به شرکت اضافه کرد و به تولید و ساخت گوشی های هوشمند مشغول شد  اولین گوشی هوشمند که این شرکت تولید کرد Acer Liquid A1 بود که آن را در همایش موبایل شهر انگلستان معرفی کرد و تشویق همگان را برانگیخت .

در این سال در آمد شرکت به ۱۷.۹ دلار رسید این شرکت در زمینه تولید رایانه شخصی بسیار موفق بود و رایانه هایی که تولید می کرد فروش بسیار خوبی داشتند در سال ۲۰۱۰ رتبه دوم بازار جهان را به خود اختصاص داد همچنین در رتبه چهارم بهترین سازنده ی کامپیوتر قرار گرفت رفت یک سال بعد درآمد شرکت به ۱۶ میلیارد دلار رسید .

این شرکت در سال ۲۰۱۵ در رتبه ی ششمین فروشنده کامپیوتر جهان قرار گرفت.

منبع: نمایندگی acer

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 2,192
  • بازدید کلی : 7,941