loading...
آموزش های همگانی
محمد سلحشوری بازدید : 30 یکشنبه 02 مرداد 1401 نظرات (0)

خرید لپ تاپ ایسوس – لپ تاپ ایسوس : در میان تولیدکنندگان لپ‌تاپ، لپ‌تاپ‌های کمپانی ایسوس تاکنون توانسته‌اند طرفداران بسیاری را به خود جلب کنند. لپ‌تاپ‌های ایسوس در طراحی‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه ‌می‌شوند. پاسخگویی به نیاز مشتریان، یکی از مشخصات بارز محصولات این کمپانی است که سبب می‌شود تا کاربران درصدد خرید لپ‌تاپ‌های ایسوس برآیند. در ساخت لپ‌تاپ‌های ایسوس از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین بهره گرفته شده است. این لپ‌تاپ‌ها با کاربری‌های مختلفی نظیر گیمینگ، صنعتی، مالتی‌مدیا، عمومی، حرفه‌ای در سری‌های گوناگون FX، N، X، K، R و … طراحی و عرضه می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید و معرفی لپ‌تاپ های ایسوس با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

قیمت لپ‌تاپ ایسوس

یکی از فاکتورهای کلیدی و مهم در هنگام خرید لپ‌تاپ، قیمت آن می‌باشد. اگر تاکنون سری به بازار فروش لپ‌تاپ زده باشید و آشنایی با لپ‌تاپ‌های ایسوس داشته باشید؛ قطعا متوجه طیف وسیعی از قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس شده‌اید. این ویژگی سبب می‌شود تا کاربران متناسب با نیاز و بودجه خود بتوانند خرید لپ‌تاپ مناسبی داشته باشند.
عوامل گوناگونی بر قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس تاثیرگذارند؛ از جمله این عوامل می‌توان به تاثیر صفحه‌نمایش اشاره کرد. لپتاپهايي كه در ابعاى كوچکتري ساخته می‌شوند، قیمت پایین‌تری دارند و لپتاپ‌های بزرگتر نیز قیمت بیش‌تری دارند. رزولوشنهاي مختلف نمایشگر لپتاپ نیز مهم است.

در هنگام خرید لپ‌تاپ ایسوس، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از میان صفحه‌نمایش‌های FullHD، HD، WQHD یکی را انتخاب کنید. مشخصه دیگر تاثیرگذار بر قیمت لپ‌تاپ ایسوس، ویژگی‌های سخت‌افزاری آن می‌باشد. به‌کارگیری پردازنده، حافظه رم، هارددیسک و حافظه گرافیکی مختلف سبب تغییر قیمت لپ‌تاپ می‌گردد. افرادی که مدت زمان زیادی را پشت لپ‌تاپ می‌گذرانند و لپ‌تاپ را برای انجام کارهای سنگین نیاز دارند مسلما باید از لپ‌تاپ‌هایی با سخت افزار قدرتمند بهره بگیرند و این خود عاملی برای قیمت بالاتر این محصول می‌باشد.
سری k لپ‌تاپ‌های کمپانی ایسوس به صورت باریک و سبک طراحی می‌شوند و ساختار زیبای بدنه در کنار سخت‌افزار قدرتمند، فروش این سری از لپ‌تاپ‌های ایسوس را افزایش می‌دهد. البته لازم به ذکر است که خرید این لپ‌تاپ ایسوس به کاربران عمومی پیشنهاد می‌شود.
در میان لپ‌تاپ‌های ایسوس، لپ‌تاپ‌های گیمینگ و سری n دارای بالاترین پیکربندی سخت‌افزاری می‌باشند و البته قیمت بالاتری هم دارند. اگر بودجه زیادی در دست ندارید؛ پیشنهاد می‌شود که به سراغ سری X ایسوس بروید و از میان آنها اقدام به خرید لپ‌تاپ ایسوس کنید.

رنج قیمت لپ تاپ های ایسوس

برای مشاهده رنج قیمت لپ تاپ های ایسوس می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بانینو مراجعه کنید. می‌توانید انواع قیمت را در این فروشگاه مشاهده کنید و با توجه به کاربرد و مشخصات، محصول مدنظر خود را مشاهده و خرید کنید.

کیفیت لپ تاپ ایسوس

برند ایسوس دارای طراحان خلاق و خوش فکری برخوردار است که در تولید محصولات به وی کمک می‌کند، کلیه مدل‌های لپ تاپ ایسوس مینیمال طراحی شده‌اند، اما این ظرافت به هیچ وجه ظرافت محصولات ایسوس را زیر سوال نمی‌برد. زیرا کیفیت لپ تاپ‌های ایسوس در طراحی آن‌ها بسیار مهم است و حرف اول را می‌زند. زیرا در طراحی لپ ایسوس در نظر گرفته است.

از جمله مشخصات ظاهری این لپ تاپ ایسوس ظریف و سبک بودن آن‌ها است. طراحی این محصول به گونه‌ایی است که برند ایسوس برای طراحی سری ROG و ZenBook جوایزی را دریافت کرده است.

فروش لپ‌تاپ ایسوس :

کمپانی ایسوس دومین تولیدکننده بزرگ لپ‌تاپ در سطح جهانی است. نوت‌بوک ایسوس در اواخر سال 2012 با سرعت بی‌نظیری به رتبه‌های برتر در جداول فروش دست یافت و امروزه میزان فروش لپ‌تاپ‌های ایسوس در مقایسه با لپ‌تاپ‌های کمپانی‌هایی که یک روز بازار را در دست داشتند، بسیار چشمگیر است. همچنین این کمپانی توانسته رتبه نخست فروش لپ‌تاپ ایسوس در جنوب شرقی آسیا، رتبه نخست فروش لپ‌تاپ ایسوس در اروپای مرکزی و شرقی، رتبه دوم فروش لپ‌تاپ ایسوس در چین، رتبه سوم در اروپای غربی را به خود اختصاص بدهد.
لپ‌تاپ‌های ایسوس در سایزهای متفاوت، مشخصات سخت‌افزاری مختلف و امکانات جانبی گوناگون به بازار عرضه می‌شوند و به دلیل پوشش دهی طیف وسیعی از سلیقه‌ها، تاکنون فروش لپ‌تاپ‌های ایسوس بسیار موفق بوده است. به‌کارگیری کیفیت و نوآوری در ساخت، از عوامل زمینه‌ساز موفقیت ایسوس می‌باشند.

خرید لپ تاپ ایسوس Core i7

لپتاپ Asus پردازنده Core i7 یک گروه از لپ تاپ‌های ایسوس محسوب می‌شود که اکثرا برای کاربران حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لپتاپ Asus Core i7 دسته ای از خرید لپ تاپ ایسوس است که بیشتر برای کاربران حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا بیشتر افرادی که در جستجوی خرید یک لپ تاپ حرفه ای هستند مواردی مانند سرعت و عملکرد را مد نظر قرار می دهند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن امور خود را انجام دهند.

ایسوس کورای7، جزو لپ تاپ‌هایی است که به راحتی می‌توانید نسبت به خرید محصولات آن اقدام کنید. هیچگونه نگرانی نباید نسبت به عملکرد آن داشته باشید. زیرا در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن برای کاربران طراحی و ساخته شده است.

خرید لپ تاپ ایسوس Cori9

ایسوس با پردازنده Cori9 کمتر در بازار دیده می‌شود زیرا این تراشه از همان ابتدا برای تمامی کامپیوترهای رومیزی طراحی و تولید شد زیرا توان گرمایی این سیستم‌ها بسیار بالا بود و حتی بهترین لپ تاپ کورای 9 به سیستم خنک کننده پیشرفته نیاز دارد.

با این وجود بهترین لپ تاپ های Core i9 به لحاظ سرعت و پردازش بی رقیب هستند.

محمد سلحشوری بازدید : 23 شنبه 25 تیر 1401 نظرات (0)

فریت بار به خارج از کشور، این‌گونه است که شما، وسایلی که قصد دارید به خارج از کشور ارسال کنید را طبق قوانین و با رعایت نکات و الزامات از طریق خدمات بار ایرلانها بارنامه کرده تا به مقصد ارسال شود.

ما در این مقاله قصد داریم درباره فریت بار با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

شرکت‌هایی که در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی فعالیت می‌کنند، اجرای این امر را بر عهده می‌گیرند تا مسیر را برای شما هموار‌تر نمایند. تی اکسپرس ، یکی از این شرکت‌ها است که تجربة زیادی در زمینة فریت بار به خارج از کشور داشته و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا 0 تا 100 امور فریت بار خود را به این شرکت بسپارید تا دیگر در این زمینه دلواپس نباشید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

مفهوم فریت
اگر قصد مهاجرت با هواپیما را داشته باشید، با درنظرداشتن این مورد که هزینة اضافه‌بار، بسیار بالا می‌باشد، صرفه با این خواهد بود که اضافه‌بار خود را از طریق فریت ، به خارج از کشور ارسال کنید. فریت بار مهاجرت، این امکان را به شما می‌دهد تا وسایلی که نتوانستید به همراه خود ببرید را با استفاده از سیستم بار هوایی به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید.

در این خصوص چند توصیه داریم:

توصیه می‌شود تا دوهفته پیش از سفرتان، با تی‌اکسپرس ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما شما را در این مسیر راهنمایی کنند.
همراه داشتن کپی پاسپورت و کارت ملی فرستنده بار، آدرس کامل، کد پستی و شماره تماس‌گیرنده و فرستنده و همچنین لیست بسته‌بندی لوازم به همراه ابعاد بسته‌ها به سانتیمتر، از جمله مدارکی هستند که ارائة آن‌ها در هنگام تحویل بار به فرودگاه لازم است.
در زمان تحویل محموله در مقصد،حتما از سالم بودن ظاهر و محتویات آن اطمینان حاصل نمایید و در صورت مشاهده آسیب یا مفقودی، برای اخذ خسارت از ایرلاین اقدام کنید.
کالا‌های غیر مجاز در فریت بار به خارج از کشور

  • اشیاء عتیقه، آثار هنری گران قیمت، زیورآلات متشکل از طلا و نقره، انواع ارز، اشیاء تاریخی و...
  • انواع ادکلن و عطر و اسپری ، مواد آرایشی بهداشتی مثل شامپو و نرم‌کننده‌ها
  • مایعاتی نظیر شربت، ترشیجات، روغن، گریس، سفیدکننده‌ها و...
  • فندک، کبریت، شمع، پارافین، تونر و ...
  • تجهیزات الکترونیکی قابل شارژ، مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، پاوربانک، ساعت هوشمند و ...
  • انواع باتری‌های لیتیومی
  • مواد اشتعال ‌زا مانند مخزن‌های سوختی
  • نمونه‌های پزشکی و بیولوژیکی
  • ابزار آلات ذخیره سازی اطلاعات

در ادامه مراحل فریت بار توسط شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی تی­اکسپرس را باهم بررسی می­نماییم:

با گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان ما، می‌توانید از مراحل اولیة کار خود مطلع شده و اقدامات لازم را انجام دهید.
بسته‌بندی اصولی، از الزامات فریت بار به خارج از کشور است. استفاده از لوازم بسته‌بندی باکیفیت ، استفاده از ضربه‌گیر، چیدمان صحیح و ... از مواردی است که کارشناسان ما، به شکل دقیق و اصولی، جهت ارسال بار شما به کار می‌گیرند.
انتقال بار به سمت فرودگاه و انجام امور گمرکی، با نظارت کامل متخصصین تیم تی اکسپرس صورت خواهد گرفت. وجود انواع خودرو‌های مخصوص باربری، از دیگر خدمات لجستیک شرکت تی اکسپرس است.

قدم بعدی تکمیل مدارک موردنیاز جهت اخذ بارنامه و مجوز فریت بار به خارج از کشور است که این کار، به شکل کامل توسط مشاورین شرکت تی اکسپرس پیگیری می‌شود و فرم‌ها و آیین‌نامه‌هایی که باید توسط شما تکمیل شود، در اختیارتان قرار خواهد و از اتلاف وقت شما در گمرک و فرودگاه جلوگیری می­شود.
اخذ مجوز‌های لازم که برای ارسال برخی از بار‌های خاص اجباری است.

انجام تشریفات گمرکی، کار‌های مربوط به صدور بارنامه و بیمه.

الصاق تگ و لیبل که شامل تمامی اطلاعات لازم برای ارسال بار است، صورت می‌پذیرد و بار به محوطه ایزوله انبار فرودگاه ارسال می‌شود و تا زمان بارگیری بار داخل هواپیما، پیگیری‌های لازم توسط کارشناسان تی اکسپرس انجام می‌شود.

در آخرین مرحله نیز، بارنامه ایرلاین به همراه یک راه ارتباطی برای پیگیری بار، به شما ارائه خواهد شد.

زمان رسیدن بار فریت مسافری به مقصد

مسئله‌ای که همواره پیرامون فریت بار به خارج از کشور توسط مخاطبین مطرح می‌شود، مسئله زمان رسیدن بار است. باید بدانید که این موضوع به موارد زیادی بستگی دارد. برای مثال، مقصدی که شما تعیین کرده‌اید، یا تعداد پروازهای هفتگی در آن مسیر و وزن بار ارسالی همگی فاکتورهای تعیین کننده در زمان ارسال محموله شما می باشند.

حداقل قیمت و وزن بار

تی اکسپرس برای شما عزیزان امکانی را فراهم آورده است تا بتوانید به صورت خودکار با وارد کردن ابعاد و وزن محموله، قیمت حمل آن را بدست بیاوردید. برای استفاده از این خدمات لازم است تا در سایت تی­اکسپرس به قسمت کارگو مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

به‌صرفه‌ترین راه برای ارسال لوازم شخصی که گاهاً ممکن است حجم زیادی داشته باشد، از طریق هوایی به خارج از کشور، می‌باشد. چرا که اختلاف هزینة فریت بار با اضافه‌بارمسافری، بسیار زیاد است. اما به‌کارگرفتن این سرویس، شرایط خاص خود را دارد و دریافت اخذ گمرکی و بارنامه، از امور ضروری برای این کار به‌حساب می‌آید. همچنین مواردی همچون بسته‌بندی بار و حمل‌ونقل آن تا فرودگاه، از مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید.

یکی از شرکت‌هایی که سابقة زیادی در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی و امور مربوط به حمل اثاثیه برای مهاجرت دارد، شرکت تی اکسپرس می‌باشد. تیم مجرب تی اکسپرس، با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین کاربلد و متعهد، وظیفة تمامی امور مربوط به فریت بار شما را بر عهده می‌گیرد و شما عزیزان، در صورت نیاز، می‌توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و از خدمات این گروه مبتکر، بهره‌مند شوید.

محمد سلحشوری بازدید : 24 جمعه 24 تیر 1401 نظرات (0)

وسایل آشپزخانه لوازم ساده‌ای هستند که علاوه بر کاربردی بودند باعث زیبایی فضای آشپزخانه نیز می‌شوند. اکسسوری کابینت نیز به ما کمک می‌کند تا از حداکثر فضای کابینت‌های آشپزخانه استفاده کنیم. به این ترتیب ما با این وسایل می‌توانیم سایر لوازم آشپزخانه مثل چاقو چنگال بشقاب و … را منظم در کابینت‌ها قرار دهیم. هر کدام از وسایل مطابق با نیاز افراد و مشکلاتی که برایشان در آشپزخانه پیش می‌آید طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل استفاده از این وسایل روز به روز در حال افزایش است. به دلیل کارایی بالا وسایل آشپزخانه ما قصد داریم دوباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم و جدیدترین اکسسوری آشپزخانه را به شما عزیزان معرفی کنیم. چرا که آشپزخانه قلب هر خانه‌ای محسوب می‌شود و استفاده از اکسسوری کابینت به ما کمک می‌کند تا آشپزخانه‌ای زیبا و با امکانات داشته باشیم و از آشپزی کردن در آن لذت بیشتری ببریم. پس حتما تا آخر این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از انواع لوازم آشپزخانه را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

انواع وسایل آشپزخانه

وسایل آشپزخانه انواع مختلفی دارد. در واقع برخی از اکسسوری‌ها مربوط به کابینت می‌باشند و برخی دیگر مربوط به یخچال، برخی برای آسان کردن آشپزی طراحی شده‌اند و برخی برای نگهداری از مواد غذایی. به همین دلیل قصد داریم هر گروه از وسایل آشپزخانه را جداگانه معرفی کنیم تا با کارایی هر کدام بهتر آشنا شوید. اما تمامی اکسسوی‌ها یک ویژگی مشابه دارند و آن هم این است که تمام آن‌ها در طرح‌ها و سایز‌های مختلفی تولید می‌شوند و به همین دلیل شما می‌توانید با توجه به وفضای آشپزخانه، اکسسوری مناسب آن را تهیه نمایید.

لوازم کابینت آشپزخانه

لوازم مربوط به کابینت شامل استند‌های مختلف برای تنظم دادن به وسایل داخل آن می‌باشد. برخی از این استند‌ها برای نظم دادن به قاشق چنگال‌ها هستند به این ترتیب شما می‌توانید هر کدام از این وسایل را به طور جداگانه داخل استند مخصوص به خود قرار دهید به این ترتیب هم وسایل با نظم بهتری کنار هم قرار می‌گیرند و هم زمانی که به هر کدام از آن‌ها احتیاج پیدا کنید، خیلی سریع می‌توانید آن‌ها پیدا کنید. با مدرن شدن زندگی و کوچک شدن خانه‌ها استفاده از اکسسوری کابینت کمک می‌کند تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشیم.

یکی دیگر از مورد های اکسسوری کابینت آشپزخانه، بانکه‌های شیشه‌ای درب دار برای نگهداری مواد غذایی که باید آن‌ها را داخل کابینت استفاده کنید. مواد غذایی مثل، قند، شکر، انواع ادویه، انواع حبوبات، سویا و … . شیشه‌ای بودن این ظروف مهم است چرا که در این صورت شما می‌توانید به راحتی داخل آن را ببنید و دیگر لازم نیست روی ظروف برچسب بزنید تا متوجه شوید داخل آن چه چیزی وجود دارد.

نظم دهنده بشقاب داخل کابینت نیز یکی دیگر از موارد اکسسوری کابینت است که بسیار کاربردی و مفید می‌باشد. این نظم دهنده‌ها در واقع نقش قفسه‌های کوچک را بازی می‌کنند. به این صورت که شما می‌توانید به جای این که بشقاب‌های خود را به صورت یک ردیف داخل کابینت بچینید، می‌توانید آن‌ها را در دو یا سه ردیف بچینید به این ترتیب، دسترسی به تمامی ظروف بسیار آسان‌تر خواهد شد.

برخی دیگر اکسسوری کابینت شامل موارد هستند که کابینت ساز باید آن را داخل کابینت نصب کند. مواردی از قبیل، سبد سوپر، استند ادویه روی در کابینت، مجیک کرنر و … .

لوازم داخل یخچال

گروهی دیگر از اکسسوری آشپزخانه، مربط به وسایلی می‌باشد که از آن‌ها برای نگهدای مواد غذایی داخل آشپزخانه می‌باشد.

ظروف نگهدارنده درب دار یکی از این اکسسوری‌ها می‌باشد. برای نگهداری مواد غذایی داخل یخچال، حتما باید از ظروف درب دار استفاده شود تا هم روی آن خشک نشود و هم غذا بوی یخچال را به خود نگیرد. برخی از ظروف نگهدارنده از موادی درست شده‌اند که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را داخل ماکروفر نیز بگذارید. به این ترتیب خیلی راحت غذای باقی مانده را داخل این ظروف نگهداری کنید و هر زمان که خواستید غذا را مجددا گرم کنید، آن را با ظرفش داخل ماکروفر قرار دهید.

اما برخی از مواد غذایی هستند که برای نگهداری آن‌ها داخل یخچال نمی‌توانیم از ظروف نگهدارنده استفاده کنیم. مواد خوراکی مثل هندوانه، خربزه و یا طالبی برش خورده. برای حل این مشکل نیز اکسسوری آشپزخانه مخصوصی طراحی و تولید شده است. وسیله‌ای به نام در پوش سیلیکونی. این در پوش همانطور که از اسمش پیداش از سیلیسکون ساخته شده است و در سایز‌های مختلفی در بازار وجود دارد. از این وسیله می‌توانید برای در پوش ظرف سالاد هم استفاده کنید.

نگهداری از پیاز اضافه کار سختی می‌باشد که چرا پیاز میکروب موجود در هوا را به سرعت جذب می‌کند. علاوه بر این قرار دادن آن در یخچال هم باعث می‌شود تا بوی آن در تمام یخچال پخش بشود. از روی برای نگهداری پیاز ظرف مخصوصی طراحی شده است که با خیال راحت می‌توانید پیاز اضافی را داخل آن قرار دهید تا هم پیاز میکروب را جذب نکند و هم بوی تند آن در یخچال پخش نشود.

اکسسوری‌های زیبا و کابردی

گروهی دیگر از وسایل آشپزخانه وسایلی هستند که در عین کاربردی بودن باعث زیبایی فضای آشپزخانه نیز می‌شوند.

استند‌ ادویه کنار گاز یکی از وسایل کابردی است که می‌تواند باعث زیبایی محیط آشپزخانه شود مخصوص اگر رنگ و مدل آن با سایر وسایل موجود در آشپزخانه هماهنگ باشد و طراحی زیبایی داشته باشد. شما می‌توانید ادویه‌هایی که کاربرد بیشتری دارند مثل فلفل، نمک و زرد چوبه را قرار دهید. علاوه بر این می‌توانید روغن مورد استفاده خود را داخل بطری‌های کوچک بریزید و روی استند قرار دهید. برای زیبایی بیشتر استند می‌توانید از یک گلدان گل مصنوعی کوچک نیز استفاده کنید.

استند دستمال آشپزخانه نیز از جمله اکسسوری کابینت کاربردی است که می‌توانید آن را روی کابینت کنار گاز و یا کنار سینک قرار دهید تا علاوه بر دسترسی راحت به دستمال، فضای زیبایی روی کابینت ایجاد کند.

برخی از غذایی که ما درست می‌کنیم نیاز دارند که مرتب به آن‌ها سر بزنیم. خیلی از مواقع بعد از برداشتن درب قابلمه نمی‌دانیم آن را کجا قرار دهیم. گذاشتن درب قابلمه روی کابیت یا هر جای دیگر باعث کثیف شدن آنجا خواهد شد. برای رفع این مشکل جا قاشقی کنار گاز مخصوصی طراحی شده است که می‌توانید هم قاشق خورشتی و هم درب قابلمه را روی آن قرار دهید. به این ترتیب آشپزخانه شما تمیز خواهد ماند.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که سر میز غذا به نمک، فلفل یا آبلیمو احتیاج پیدا کرده‌اید و متوجه شده‌اید که آن را به همراه دیگر وسایل سر میز نیاوردید. برای رفع این مشکل نیز اکسسوری مناسبی طراحی شده است. ست ظرف نمک، فلفل، آبلیمو و آبغوره به شکلی که روی یک استند شیک قرار گرفته باشند، می‌تواند اکسسوری مناسبی برای روی میز شما باشد تا هم زیبایی میز را افزایش دهد و هم وسایل مورد نیاز غذا همیشه در دسترس قرار بگیرد.

خرید اکسسوری کابینت آشپزخانه

برای خرید اکسسوری کابینت کار ساده‌ای در پیش دارید. کافی است اندازه کابینت خود را بدانید و رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. شما می‌توانید این اکسسوری‌ها را به صورت حضوری از مغاره‌هایی که مخصوص فروش اکسسوری آشپزخانه هستند، تهیه فرمایید. اما راه ساده‌تری برای خرید این لوازم وجود دارد. خرید اکسسوری کابینت به صورت آنلاین. شما با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواندی مدل‌ها و قیمت‌های مختلف اکسسوری‌ها را بررسی و مقایسه کرده و مطابق با سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید و بعد سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید لوازم کابینت آشپزخانه

قیمت اکسسوری کابینت تنوع بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید، اکسسوری مناسب خود را تهیه کنید. عوامل تاثیر گذار در قیمت اکسسوری کابینت عبارتند از اندازه و سایز وسایل، جنس آن‌ها، کیفیت ساخت و مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن‌ها تاثیر گذار است. برای مثال وسایل پلاستیکی از قیمت پایین‌تری نسبت به وسایل سیلیکونی یا فلزی برخوردار هستند. توصیه می‌شود برای خرید استند‌های فلزی، استندی را انتخاب کنید که از مواد مرغوب ساخته شده باشند. درست است که قیمت آن بالا‌تر خواهد بود. اما استند‌های ساخته شده با مواد نامرغوب خیلی زود زنگ می‌زنند و از بین می‌روند.

کلام آخر

وسایل آشپزخانه یا کابینت لوازمی هستند که به ما کمک می‌کنند تا بسیاری از مشکلاتی که در آشپزخانه با آم مواجه هستیم رفع شود. مشکلاتی مثل کمبود فضای داخل کابینت، نگهداری مناسب از مواد غذایی مختلف و مواردی از این قبیل. همچنین به دلیل تنوع بالا در رنگ ومدل این وسایل سبب می‌شود تا فضای آشپزخانه شیک و زیبا به نظر برسد.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که اطلاعات بسیار مفیدی و کاربردی را در رابطه با اکسسوری کابینت و انواع وسایل آشپزخانه در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

منبع: وبسایت کالامان ایزد

محمد سلحشوری بازدید : 26 پنجشنبه 16 تیر 1401 نظرات (0)

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

محمد سلحشوری بازدید : 27 یکشنبه 12 تیر 1401 نظرات (0)

جراحی بینی نوعی جراحی پلاستیک به شمار می‌رود که از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اصلاح فرم بینی و زیبا نمودن ظاهر آن، به دستان توانمند جراحی متخصص و ماهر نیاز دارد. در جراحی‌های مختلف بینی، گاهاً نیاز است که متخصص جراحی بینی، ساختار و شکل بینی را از ابتدا ترسیم و طراحی کند و سپس به عمل آن بپردازد تا به شکل دلخواه درآید. در این صورت، علاوه بر مهارت، تجربه و تخصص جراح، به ذوق هنری و آگاهی وی از فاکتورهای زیبایی شناختی صورت انسان نیاز است تا به بهترین شکل ممکن، عمل زیبایی بینی صورت گیرد. بنابراین انتخاب بهترین جراح بینی بسیار مهم می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد 7 تا از بهترین دکتران و جراحان بینی صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

دلایل انجام عمل بینی
انجام جراحی بینی با هدف بهبود ظاهر نامطلوب و فرم بد آن و یا رفع مشکلات تنفسی و ناراحتی‌های ناحیه بینی انجام می‌شود و یا این که هر دو علت را شامل می‌شود. در هر صورت، به دلیل تغییر ساختار بینی، حتی در صورت این که هدف از جراحی، بهبود تنفس باشد، نیاز است تا در انتها نیز عمل زیبایی بر روی بینی انجام شود تا فرم بینی بعد از عمل نیز، فرمی چشم نواز باشد و زیبایی صورت فرد متقاضی عمل بینی را حفظ کند.

از این رو در صورت نبود تجربه، تخصص و مهارت کافی جراح، ممکن است نه تنها مشکل تنفسی فرد به خوبی رفع نشود، بلکه حتی ظاهر بینی او نیز زشت شده و نیاز به جراحی دوباره بینی پیدا کند. از این رو شما نیاز دارید برای انجام عمل بینی خود، چه برای عمل زیبایی بینی و چه برای عمل رفع مشکل تنفسی و یا هر دو، نیاز دارید تا بهترین جراح بینی را پیدا کنید و پس از مشاوره با او، بتوانید اطلاعات صحیح و مفید در این زمینه کسب کرده و پس از آن اقدام به تصمیم گیری برای انجام عمل بینی کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا با پارامترهای مختلف، مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بهترين جراح بيني را به شما عزیزان معرفی کرده و جزئیات آن را بررسی کنیم تا توانسته باشیم در جهت زیباتر شدن چهره شما و رسیدن به فرم بینی دلخواهتان، شما را راهنمایی کنیم.

یافتن بهترین جراح بینی
در دنیای جراحی‌های زیبایی، یکی از محبوب‌ترین‌ها که رواج بسیاری نیز در ایران و جهان داشته است، جراحی بینی می­‌باشد. از آن جایی که بینی در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی دارد و بسیار افرادی هستند که از فرم بینی خود راضی نیستند و معتقدند زیبایی چهره آنها زیر بینی بد فرم، پنهان شده است، متقاضیان این نوع جراحی را بسیاری از افراد، فارغ از جنسیت و سن، تشکیل می‌­دهند. از این رو، پیدا کردن بهترین جراح بینی ، همیشه یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های افرادی است که تصمیم به انجام این جراحی دارند.

انتخاب دکتر بینی خوب در تهران از بین جراحان مشغول به فعالیت در این حوزه، نسبت به شهرهای دیگر بسیار سخت‌تر است. چرا که در شهرستان‌ها، جراح بینی که مهارت و تخصص کافی را در کنار تجربه و ذوق هنری داشته باشد، زودتر در بین مردم آن منطقه معروف شده و سرزبان‌ها می­‌افتد؛ پس یافتن وی نمی‌­تواند کار چندان سختی باشد. ولی یافتن بهترین جراح بینی در تهران ، در بین انبوه تبلیغات در این زمینه و همچنین تعدد پزشکان فعال در حوزه جراحی بینی، انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت می­‌باشد و همچنین شاید در تهران نشود به بازاریابی دهان به دهان که در شهرستان ابزاری برای یافتن بهترين جراح بيني بود، اعتماد کرد.

همچنین بسیارند کسانی که در این زمینه از عدم آگاهی مردم نسبت به موضوع جراحی بینی و جزئیات آن، سو استفاده می­‌کنند و خود را به عنوان بهترین جراح عمل بینی در تهران که از مهارت و تجربه خوبی برخوردار است جا زده و اقدام به عمل بینی می­‌کنند که نتایج همچنین عملی می­‌تواند برای افراد، فاجعه بار باشد؛ به شکلی که افراد ممکن است پس از صرف هزینه‌های بسیار و گذشت مدت زمان زیادی، به نتیجه دلخواه نرسیده باشند و یا به کل ساختار بینی‌شان دچار مشکلات عدیده‌ای شود. پس یافتن بهترین جراح زیبایی بینی در تهران می­‌تواند چالشی برای متقاضیان این عمل جراحی باشد.

یکی دیگر از نکاتی که این مسئله را بیش از پیش دشوار می­‌کند، یافتن بهترین جراح بینی تهران با قیمت مناسب است. بسیاری از متخصصان جراحی بینی در تهران، برای انجام ساده‌ترین عمل‌ها زیبایی بینی، دستمزدهای نجومی درخواست می­‌کنند که منصفانه نیست وقتی فردی می­‌تواند همان کیفیت خدمات را از پزشکی دیگر با همان مقدار مهارت و تجربه با قیمتی بسیار پایین‌تر دریافت کند، هزینه‌هایی سنگین برای دست یابی به ظاهر مطلوب خود پرداخت کند. پس ضمن یافتن بهترین جراح بینی تهران ، لازم است تا به قیمت‌هایی که جراح برای انجام عمل‌های مختلف ارائه می­‌دهد، دقت کرد.

در این خصوص، پیشنهاد ما به عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند این است که ابتدا، تا جایی که ممکن است در زمینه جراحی بینی، چه عمل زیبایی بینی باشد و چه برای بهبود مشکلات تنفسی، و جزئیات آن، تحقیق و پرس و جو کنند تا بهترین اطلاعاتی را که می­‌توانند در این زمینه کسب کنند و با استفاده از این اطلاعات مفید، آگاهی را به دست آورند که هر کسی نتواند به راحتی از عدم آگاه این افراد در این زمینه سو استفاده کند و پیشنهاد دوم ما این است که با متخصصان در این زمینه گفت و گو کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. در این صورت، ضمن کسب اطلاعات مفید در زمینه جراحی بینی، به یک حدود قیمتی از کار هر جراح نیز دست پیدا می­‌کنند و این آگاهی سبب می­‌شود تا زیر بار هزینه‌های بسیار بالا برای انجام این عمل جراحی نروند.

در این زمینه شما می‌­توانید هم اکنون با یکی از بهترین جراح‌های بینی در ایران، دکتر احمدعلی رجب پور، ارتباط بگیرید و از وی در خصوص جراحی بینی، مشورت گرفته و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

مهم‌ترین و متداول‌ترین سؤالاتی که افراد در خصوص یافتن بهترين جراح بيني می­‌پرسند را می‌­توان به شکل زیر خلاصه کرد:

بهترین دکتر جراح بینی در تهران چه کسی است؟
دکتر جراح بینی خوب در تهران با قیمت مناسب چه کسی است؟
بهترین دکتر جراح بینی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
چه کسی بهترین جراح بینی‌های گوشتی در تهران محسوب می­شود؟
به طور کلی، متقاضیان جراحی بینی باید نسبت به انتخاب جراح بینی خود بسیار دقت کنند. زیرا نتیجه نهایی عمل زیبایی ارتباط مستقیم با مهارت و میزان تجربه جراح دارد. برخی از افرادی که به دلیل عدم آگاهی به سراغ جراحانی رفته‌اند که در حوزه جراحی بینی از تخصص کافی برخوردار نبوده‌اند، پس از جراحی، از بینی خود رضایت صددرصدی نداشته‌اند. توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت است که انجام عمل ترمیمی بینی نیازمند سپری شدن حداقل یک سال از جراحی بینی قبلی است.

افرادی که از نتیجه جراحی بینی خود راضی نیستند معمولاً تمایل به انجام عمل ترمیمی بینی دارند که شکل بینی‌شان را در عمل دوم اصلاح کنند و زیبایی چهره‌شان را بازگردانند. قطعاً گذراندن این پروسه برای هیچ فردی مطلوب نیست و از طرفی نیز، کل این پروسه منجر به اتلاف وقت و هزینه‌های بسیاری خواهد شد که اگر فرد در همان ابتدا، با کسب اطلاعات کافی در این زمینه، دریافت مشاوره درست و یافتن بهترین دکتر عمل بینی ، اقدام به انجام عمل بینی کرده بود، هیچ کدام از این مشکلات برای وی به وجود نمی‌­آمد. اما در صورتی که نیاز به عمل ترمیمی دارید به دنبال بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران و یا در ایران باشید.

اگر شما نیز از فرم بینی خود راضی نیستید و برای گرفتن مشاوره به دنبال جراح بینی خوب در تهران می­گردید، با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین جراح بینی در تهران را بشناسیم.

مهم‌ترین دلایل برای انتخاب بهترین جراح بینی
جراحی بینی، از آن نوع جراحی‌های حساس محسوب می‌شود که در صورت رخ دادن خطا به هر دلیلی، ظاهر بینی فرد، نافرم و نامطلوب می‌شود. از این نظر، مسلماً کسی تمایل ندارد ریسک کند و بینی خود را دست هر جراحی بسپارد که احتمال موفقیت عمل و دست یابی به نتیجه مطلوب را پایین بیاورد. زمانی که احتمال موفقیت پایین باشد و به نتیجه نامطلوب منجر شود، فرد از فرم بینی خود احساس رضایت نمی­­کند و به این ترتیب، به جراحی ترمیم بینی نیاز پیدا می‌کند. عمل ترمیم بینی نیز خود مستلزم صرف زمان و هزینه اضافی است. اما اگر این بار، فرد با تحقیق و مطالعه درست، مشاوره با متخصصین حرفه‌ای و انتخاب بهترین دکتر عمل بینی ، شانس موفقیت عمل ترمیم بینی خود را بالاتر ببرد، نتیجه جراحی نیز مطلوب نظر خواهد بود.

از دلایل دیگر این موضوع نیز می­توان به این اشاره کرد که بهترین جراح بینی به خواسته‌ها و انتظارات مراجعه‌کنندگان خود، اهمیت زیادی می‌دهد و تلاش بسیاری می‌کند ضمن حفظ سلامتی فرد، خواسته‌ها و انتظارات او را به بهترین شکل ممکن برآورده کند و در این راستا نیز از ارائه مشاوره مفید به متقاضیان این عمل جراحی، دریغ نمی­کند. همچنین با انتخاب بهترین جراح بینی ، فرد به هنگام وارد شدن به اتاق عمل، هیچ‌گونه استرس و تنشی نخواهد داشت و پس از عمل نیز از به دست آمدن نتایج مطلوب عمل جراحی بینی، احساس رضایت و شادمانی می­کند.

با توجه به مطالبی که در بالا خواندید، طبیعی است به این نتیجه برسید که انتخاب بهترین جراح بینی ، انتخابی بسیار مهم است و در زمان، هزینه، سلامت و زیبایی شما تأثیر بسیار زیادی می­گذارد.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی
با توجه به این که از بینی گوشتی و یا استخوانی برخوردار هستید، می‌توانید سوابق کار و درجات علمی متخصصان جراحی پلاستیک را مورد بررسی قرار داده و سپس به انتخاب بهترین جراح بینی اقدام کنید. در امر جراحی زیبایی صورت و به خصوص جراحی بینی، به هیچ عنوان عجله نکنید و بدون تحقیق و بررسی به انتخاب جراح بینی اقدام نکنید.

خصوصیات بهترین جراح بینی طبیعی در تهران
ویژگی‌های بهترین دکتر جراحی بینی را اگر بدانید، می‌­توانید با دیدی بازتر اقدام به گزینش بهترین جراح زیبایی بینی در تهران کنید. در سال­های پیشین، افراد بسیاری برای جراحی زیبایی بینی به سراغ متخصصانی می‌رفتند که توانایی جراحی برای رسیدن به بینی‌هایی با فرم فانتزی و عروسکی را داشتند.

در واقع، متقاضیان این مدل از بینی‌ها در گذشته بیشتر از زمان حال بود ( البته امروزه نیز افراد زیادی وجود دارند که بینی‌های عروسکی را از حالت طبیعی آن بیشتر می‌پسندند) اما در حال حاضر، طرف‌داران جراحی‌های زیبایی بینی، که ضمن حفظ زیبایی به بینی حالتی طبیعی بدهد، بیشتر شده است و افراد مراجعه‌کننده، اولین درخواست خود را در این خصوص با پزشک جراح بینی مطرح می‌کنند.

اگر شما هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کدام فرم را انتخاب کنید و یا آشنایی با انواع فرم بینی ندارید پیشنهاد می‌کنیم با دکتر احمدعلی رجب پور در ارتباط باشید تا بتوانید در این زمینه با کسب اطلاعات مفید، اقدام به تصمیم گیری کنید.

انتخاب بهترین جراحی بینی طبیعی در تهران کار آسانی نیست. بسیاری از متخصصین در جلسات اول، وعده جراحی طبیعی به بیماران خود می‌دهند ولی پس از جراحی و طی شدن چند ماه، مراجعه‌کننده با نارضایتی به مطب پزشک مراجعه کرده و شاید چندین عمل برای بهبود وضعیت بینی او و ترمیم بینی، در جهت طبیعی سازی انجام گیرد.

با توجه به موارد گفته شده، توجه به این مسئله که متخصص از چه میزان تجربه و سوابق کاری در جراحی­های طبیعی بینی برخوردار است، می‌تواند کمک فراوانی به مراجعه کنندگان در کسب نتیجه مطلوب نماید. بررسی نمونه کارهای انجام شده جراح بینی، چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری، می‌تواند به شما در انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در تهران کمک بسیاری کند.

حال برای آن که بتوانید با شناخت مؤلفه‌هایی که یک متخصص را تبدیل به بهترین دکتر جراحی بینی می­‌کند، اقدام به انتخاب کنید، در زیر مواردی را آورده‌ایم که در این راستا می‌­تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد:

توانایی بالای جراحی، برای یک جراح زیبایی بینی امری ضروری محسوب می­شود.
جراح بینی باید به اصول اولیه زیبا شناختی آشنا باشد تا بتواند با انجام عمل بینی نسبت به ویژگی‌های صورت هر فرد، زیبایی صورت فرد را دو چندان به نمایش بگذارد.
برخورداری از دانش ریاضی، به عنوان یک مهارت ضروری برای تبدیل شدن به بهترین جراح بینی محسوب می‌شود.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند قبل از انجام جراحی، نتیجه را تصور کند. (هر چند در سال‌های اخیر با استفاده از یک سری نرم افزارها این تجسم سازی راحت‌تر شده است.)
برای فرد متقاضی عمل بینی، زمان کافی را جهت ارائه مشاوره و اطلاعات کافی در نظر بگیرد. درواقع بهترین جراح بینی باید صبور باشد تا در صورت نیاز، به تمامی سؤالات متقاضی پاسخ دهد.
بارزترین ویژگی بهترین جراح بینی در تهران این است که با جدیدترین روش‌های جراحی آشنا باشد.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند با بیمار خود ارتباط دو طرفه برقرار کند تا فرد متقاضی عمل بینی بتواند به او اعتماد کامل در خصوص انجام عمل جراحی بینی داشته باشد.
جراح بینی باید از قابلیت ارزیابی شرایط روحی بیمار برخوردار باشد. در برخی موارد ممکن است تصمیم بیمار برای انجام جراحی آنی و کاملاً احساسی باشد. در این صورت جراح باید سلامت روحی بیمار را در اولویت قرار داده و جراحی را به بعد موکول کند.
بهترین جراح بینی لازم است جلسات مشاوره را بعد از جراحی بینی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهر بینی فرد بیمار ایجاد شود.
جراح بینی باید بتواند به خوبی معایب و مزایای جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
همچنین متخصص جراحی بینی باید بتواند در رابطه با انواع بیماری که افراد متقاضی ممکن است با آن درگیر باشند، پرس و جو نماید.
چگونه بهترین دکتر جراحی بینی را انتخاب کنیم؟
با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، برای آن که بتوانید بهترین نتیجه را از عمل جراحی بینی خود بگیرید، لازم است که بهترین دکتر جراحی بینی را انتخاب کنید. در این خصوص می‌­توانید کارهایی که در زیر برای شما لیست کرده‌ایم را انجام دهید.

تهیه یک لیست از بهترین جراحان بینی در تهران یا ایران، می‌­تواند به شما در انتخاب بهترین جراح بینی کمک بسیار زیادی کند.
برای تهیه این لیست، می­توانید از افرادی که در گذشته عمل جراحی بینی انجام داده‌اند و از نتیجه عمل خود در همان بار اول بسیار راضی هستند پرس و جو کنید و یا در گوگل و شبکه‌های مجازی جست و جو کرده و نتایج جست و جوی خود را بر اساس میزان اطلاعات به دست آمده از هر فرد، لیست کنید.
پس از تهیه لیست از بهترین جراحان منطقه مورد نظر، در خصوص سوابق کاری، افتخارات، نمونه کارها و غیره تحقیق کنید و از میزان تحصیلات و تخصص و مهارت آن‌ها در زمینه جراحی بینی، اطلاع پیدا کنید.

در لیست تهیه شده، با توجه به میزان کیفیت متخصص در مورد بالا، چند نام را گزینش کنید و به مطب آن‌ها مراجعه کنید. در حین مراجعه حضوری، با متخصص جراحی بینی، توقعات خود را مطرح کنید و توانایی‌های او در برخورد با متقاضیان و پاسخ دادن به سؤالات خود را بررسی کنید.
بهتر است زمانی به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کنید که متقاضیان دیگر و همچنین افرادی که قبلاً دکتر مورد نظر بر روی بینی آن‌ها عمل جراحی انجام داده است، در مطب حضور داشته باشند تا بتوانید در خصوص فرد متخصص و روش کار او، از آن‌ها اطلاعات مفیدتری کسب کنید.
از متخصص جراحی بینی درخواست کنید که نمونه کارهای پیشین خود را به ششمانشان دهد.
به صورت غیر حضوری نیز می­توانید از طریق وب سایت رسمی بهترین جراح بینی و یا صفحه وی در شبکه‌های مجازی، نمونه کارهایش را مشاهده کرده و مورد ارزیابی قرار دهید.

محمد سلحشوری بازدید : 22 شنبه 11 تیر 1401 نظرات (0)

یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

انواع جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN

کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری وینیل نانوون

با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.

کاغذ دیواری پارچه ای

این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.

کاغذ دیواری پی وی سی PVC

کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.

پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:

ضد آب بودن

مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.

کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون

این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.

کاغذ دیواری سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.

طرح های کاغذ دیواری

طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.

طرح کلاسیک و داماسک

داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.

طرح مدرن و هندسی

طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.

طرح گلدار

کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.

طرح راه راه

کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.

پوستر دیواری

درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.

پرطرفدارترین فضاها برای نصب انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در موارد بسیار زیادی و در مکان های زیادی قابل استفاده میشود و در واقع محدود به هیچ جا و مکانی نیست، اما در ادامه مکان هایی را که بیشترین استفاده از این محصول دارند را برای شما عزیزان به صورت لیست شده ارائه میکنیم.

  • کاغذ دیواری برای هتل
  • کاغذ دیواری برای اتاق خواب
  • کاغذ دیواری برای پذیرایی
  • کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون
  • کاغذ دیواری برای پشت تخت خواب
  • کاغذ دیواری برای آرایشگاه
  • کاغذ دیواری برای آشپزخانه
  • کاغذ دیواری حمام و میز روشویی
  • کاغذ دیواری برای سقف
  • کاغذ دیواری برای مطب
  • کاغذ دیواری برای اداره
  • کاغذ دیواری برای کافی شاپ و رستوران
  • کاغذ دیواری برای سوئیت و باغ
  • کاغذ دیواری برای ستون
  • کاغذ دیواری برای راه پله

بعلاوه می توانید از فروشگاه های خرید کاغذ دیواری خیابان سهروردی هم دیدن کنید که از نظر طرح و رنگ با پل چوبی برابری می کند، اگر ساکن غرب تهران هستید نیز می توانید سری به بورس فروش کاغذ دیواری واقع در خیابان آیت الله کاشانی بزنید؛ همچنین فروشگاه های بلوار ابوذر و خیابان قزوین به ترتیب مناسب ساکنین شرق و جنوب تهران می باشد.

منبع: دکورچوب

محمد سلحشوری بازدید : 24 جمعه 03 تیر 1401 نظرات (0)

علی‌اکبر ولایتی‌ و اصغر صادقی‌ یکتا: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از جنگ‌های‌ دوره‌ معاصر است که ۸ سال (۱۳۵۹- ۱۳۶۷) به طول انجامید.

 این‌ جنگ‌ در پی‌ مجموعه‌ای‌ از عوامل‌ زمینه‌ساز و مناقشه‌های‌ فزاینده‌ سیاسی‌ ـ نظامی‌ با تجاوز نیروهای‌ عراق‌ به‌ ایران‌ آغاز شد.

در پی‌ پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ ایران‌ و سقوط‌ حکومت‌ پهلوی‌ در بهمن‌ ۱۳۵۷ و متعاقب‌ آن‌ وقوع‌ تغییرات‌ اساسی‌ در موقعیت‌ آمریکا در منطقه، مناسبات‌ ایران‌ و عراق‌ نیز دستخوش‌ دگرگونی‌ و تیرگی‌ شد.

دولت‌ عراق‌ در ۲۶ شهریور ۱۳۵۹ با تسلیم‌ یادداشتی‌ رسمی‌ به‌ سفارت‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ در بغداد، اعلام‌ کرد که‌ اعلامیه‌ الجزایر و عهدنامه‌های‌ مربوط‌ به‌ مرز مشترک‌ و حسن‌ همجواری‌ و ۳ پروتکل‌ و پیوست‌های‌ آن‌ و دیگر موافقت‌نامه‌ها و یادداشت‌های‌ انضمامی‌ به‌ این‌ عهدنامه‌ را یکجا و یک‌ جانبه‌ فسخ‌ کرده‌ است.

همزمان‌ با ارسال‌ این‌ یادداشت، صدام‌حسین‌ در نطقی‌ در مجلس‌ ملی‌ عراق، متن‌ قرارداد الجزایر را پاره‌ کرد و الغای‌ این‌ قرارداد را تصمیم‌ شورای‌ فرماندهی‌ انقلاب‌ عراق‌ اعلام‌ نمود. اقدام‌ صدام‌ حسین‌ و اظهار دولت‌ عراق، وجاهت‌ حقوقی‌ نداشت.

در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ حمله‌ سراسری‌ و رسمی‌ عراق، با به‌ کارگیری‌ حداکثر توان‌ نظامی‌ و با عبور از مرزهای‌ بین‌المللی‌ و تجاوز به‌ خاک‌ ایران، شروع‌ شد. در ساعات‌ پایانی‌ همان‌ روز، کورت‌ والدهایم، دبیرکل‌ سازمان‌ ملل‌ متحد، از دو دولت‌ خواست‌ که‌ در حل‌ مسالمت‌آمیز اختلافات‌ میان‌ دو کشور مساعی‌ جمیله‌ خویش‌ را به‌ کار بندند.  

پس‌ از بازپس‌ گرفتن‌ خرمشهر، دولت‌ آمریکا و دولت‌های‌ اروپایی‌ و برخی‌ از کشورهای‌ منطقه‌ خلیج‌فارس‌ کوشیدند به‌ جنگ‌ پایان‌ دهند و از سقوط‌ صدام‌حسین‌ و حکومت‌ بعثی‌ عراق‌ جلوگیری‌ کنند.

در این‌ میان، شورای‌ امنیت‌ سازمان‌ ملل، به‌ درخواست‌ اردن، در ۲۱ تیر ۱۳۶۱ قطعنامه‌ ۵۱۴ را به‌ تصویب‌ رساند و در آن‌ با اظهار نگرانی‌ عمیق‌ از ادامه‌ برخورد دو کشور، خواستار آتش‌بس‌ و عقب‌نشینی‌ نیروها به‌ مرزهای‌ بین‌المللی‌ و تلاش‌ در جهت‌ دستیابی‌ به‌ راه‌ حلی‌ جامع‌ و عادلانه‌ و شرافتمندانه‌ براساس‌ اصول‌ منشور ملل‌ متحد شد.

دولت‌ ایران‌ این‌ قطعنامه‌ را که‌ جنبه‌ توصیه‌ای‌ داشت‌ نپذیرفت‌ و وزارت‌ امورخارجه‌ آن‌ را تلاشی‌ هماهنگ‌ و سازمان‌یافته‌ از سوی‌ قدرت‌های‌ جهانی‌ در جهت‌ ممانعت‌ از دستیابی‌ ایران‌ به‌ خواست‌های‌ قانونی‌ خود و جلوگیری‌ از سقوط‌ رژیم‌ بعثی‌ عراق‌ تلقی‌ کرد و اعلام‌ داشت‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ تا تحقق‌ خواست‌های‌ خود و دفع‌ کامل‌ قوای‌ متجاوزعراق، به‌ دفاع‌ مشروع‌ خود ادامه‌ خواهد داد.

در پی‌ انجام‌ دو عملیات‌ از سوی‌ ایران، یکی‌ در ۲۳ تیر ۱۳۶۱ در محور جنوب‌ و دیگری‌ در ۹ مهر ۱۳۶۱ در منطقه‌ سومار، که‌ منجر به‌ آزادسازی‌ بخش‌های‌ مهمی‌ از خاک‌ ایران‌ و تسلط نیروهای‌ ایران‌ بر شهر مندلی‌ عراق‌ شد، شورای‌ امنیت‌ به‌ درخواست‌ عراق، در ۱۲ مهر ۱۳۶۱ قطعنامه‌ ۵۲۲ را به‌ تصویب‌ رساند و خواستار آتش‌بس‌ فوری‌ و عقب‌نشینی‌ نیروها به‌ مرزهای‌ بین‌المللی‌ شد و از دولت‌ عراق، به‌ سبب‌ آمادگی‌اش‌ برای‌ همکاری‌ در اجرای‌ قطعنامه‌ ۵۱۴، استقبال‌ کرد.

در ۹ آبان‌ ۱۳۶۲، به‌ دنبال‌ گسترش‌ دامنه‌ جنگ‌ به‌ خلیج‌فارس‌ و حملات‌ عراق‌ به‌ نفتکش‌ها و انتشار گزارش‌ نمایندگان‌ ویژه‌ دبیرکل‌ سازمان‌ ملل‌ پس‌ از بازدید از مناطق‌ اشغالی‌ توسط‌ عراق‌ و شهرهای‌ بمباران‌ شده‌ در ایران‌ و عراق، چهارمین‌ قطعنامه‌ شورای‌ امنیت‌ به‌ شماره‌ ۵۴۰ صادر شد و در آن‌ به‌ گزارش‌ واقع‌بینانه‌ نمایندگان‌ دبیرکل‌ در بررسی‌ مناطق‌ مسکونی‌ و تأیید لزوم‌ بررسی‌ دقیق‌ علل‌ جنگ‌ اشاره‌ گردید.

در ۱۶ دی‌ ۱۳۶۵، نیروهای‌ ایرانی، طبق‌ یک‌ برنامه‌ریزی‌ دقیق‌ نظامی، به‌ اطراف‌ بصره‌ رسیدند. احتمال‌ سقوط‌ بصره‌ و پیروزی‌ ایران‌ تقویت‌ شد و این‌ باور پدید آمد که‌ موازنه‌ نظامی‌ در صحنه‌ نبرد به‌ نفع‌ ایران‌ تغییر کرده‌ است. نگرانی‌ قدرت‌های‌ بزرگ‌ و کشورهای‌ عربی، آنها را به‌ این‌ نتیجه‌ رساند که‌ تنها راه‌ پایان‌ دادن‌ به‌ جنگ، تلاش‌ مشترک‌ آمریکا و شوروی‌ در چارچوب‌ همکاری‌ بین‌المللی‌ است.

به‌ همین‌ منظور، خاویر پرزدکوئیار، دبیرکل‌ سازمان‌ ملل، در ۲۲ دی‌ ۱۳۶۵ اعلام‌ کرد که‌ اعضای‌ شورای‌ امنیت‌ برای‌ پایان‌ دادن‌ به‌ جنگ‌ مصمم‌اند و نظریات‌ و دیدگاه‌ها باید برای‌ تحقق‌ این‌ هدف‌ به‌ یکدیگر نزدیک‌ شوند و شکل‌ اجرایی‌ به‌ خود گیرند.

از امتیازات‌ قطعنامه‌ ۵۹۸ بر قطعنامه‌های‌ پیشین‌ این‌ بود که‌ جنبه‌ توصیه‌ای‌ نداشت‌ و تصمیمی‌ براساس‌ اعتقاد شورای‌ امنیت‌ بود. به‌ اعتقاد ایران، از نقاط‌ ضعف‌ قطعنامه‌ ۵۹۸، بند سوم‌ قسمت‌ مقدماتی‌ آن‌ بود که‌ از شروع‌ و ادامه‌ طولانی‌ منازعه‌ توأماً ابراز تأسف‌ شده‌ بود.

دبیرکل‌ سازمان‌ ملل‌ به‌استناد قطعنامه‌ ۵۹۸، از طرفین‌ درگیر خواست‌ تا با قطع‌ جنگ‌ وارد روند مذاکره‌ و عمل‌ شوند. وی‌ همچنین‌ بر ضرورت‌ همکاری‌ کامل‌ ایران‌ و عراق، برای‌ دستیابی‌ به‌ راه‌حل‌ جامع‌ و عادلانه‌ و شرافتمند، تأکید کرد و از اعضای‌ شورا خواست‌ که‌ از تلاش‌های‌ وی‌ حمایت‌ کنند.

پس‌ از تصویب‌ قطعنامه‌ ۵۹۸، به‌ دنبال‌ درخواست‌ دولت‌ کویت‌ از آمریکا و شوروی‌ برای‌ حفاظت‌ از نفتکش‌های‌ این‌ کشور، که‌ در معرض‌ بیشترین‌ مخاطرات‌ قرار داشت، اولین‌ کاروان‌ از نفتکش‌های‌ کویت‌ در ۳۰ تیر ۱۳۶۶ وارد خلیج‌فارس‌ شد.

در همین‌ حال‌ تشنج‌ در منطقه‌ افزایش‌ یافت‌ و در اوایل‌ شهریور ۱۳۶۶، نیروی‌ دریایی‌ آمریکا ۴۶ کشتی‌ در منطقه‌ مستقر کرد و فرانسه‌ و انگلیس‌ نیز اعلام‌ کردند که‌ آنها نیز نیروهای‌ دریایی‌ بیشتری‌ به‌ منطقه‌ اعزام‌ خواهند کرد. به‌ دنبال‌ آن‌ در ۳۰ شهریور ۱۳۶۶، با حمله‌ یک‌ بالگرد جنگی‌ آمریکایی‌ به‌ کشتی‌ کوچک‌ ایرانی‌ به‌ نام‌ ایران‌ اجر در ۸۰ کیلومتری‌ شمال‌شرقی‌ بحرین، آمریکا رسماً وارد جنگ‌ با ایران‌ شد.

عراق‌ با روحیه‌ تازه‌ای‌ که‌ از حمایت‌ مؤثر آمریکا و نیز پیروزی‌ فاو به‌ دست‌ آورده‌ بود، حمله‌ با سلاح‌های‌ شیمیایی‌ را ادامه‌ داد و توانست‌ کلیه‌ اراضی‌ تصرف‌ شده‌ را از ایران‌ پس‌ بگیرد.
در ۲۵ اسفند ۱۳۶۶، صدام‌ و رهبران‌ بعثی‌ عراق‌ شهر کردنشین‌ حلبچه‌ و روستاهای‌ اطراف‌ آن‌ را، به‌ دلیل‌ همکاری‌ نیروهای‌ کرد با قوای‌ ایران، بمباران‌ شیمیایی‌ کردند. در این‌ فاجعه‌ ۵ هزار غیرنظامی‌ قربانی‌ شدند.

عراق‌ با وجود شواهد مسلّم‌ و انکارناپذیر، به‌کار بردن‌ مواد شیمیایی‌ را انکار کرد، اما در پی‌ ارائه‌ مدارک‌ موثق‌ از سوی‌ ایران‌ و بررسی‌ کارشناسان‌ اعزامی‌ از سوی‌ سازمان‌ ملل، شورای‌ امنیت‌ برای‌ اولین‌بار در ۹ اردیبهشت‌ ۱۳۶۷ قطعنامه‌ ۶۱۲ را به‌ اتفاق‌ آرا تصویب‌ کرد. این‌ قطعنامه، ضمن‌ محکوم‌ کردن‌ شدید به‌ کار بردن‌ سلاح‌های‌ شیمیایی، هر ۲ طرف‌ را از استفاده‌ این‌ سلاح‌ها منع‌ کرد.

منبع: همشهری آنلاین

محمد سلحشوری بازدید : 26 شنبه 28 خرداد 1401 نظرات (0)

می‌خواهید یک زبان جدید یاد بگیرید؟ نمی‌توانید یا مایل نیستید که در کلاس‌های گروهی شرکت کنید؟ و یا حتی دوست دارید که کلاس‌هایتان مجازی برگزار شود؟ پس در این مقاله همراه ما باشید تا درباره تدرس‌های خصوصی زبان با تهران زبان، اطلاعات مفیدی کسب کنید.

امید است بعد از خواندن این مقاله، تدریس خصوصی زبان را با تهران زبان تجربه کنید!

تدریس خصوصی زبان

هنگامی که می‌خواهید شروع به یادگیری یک زبان جدید کنید یا آن را تقویت کنید، ممکن است سوال‌های زیادی ازخود داشته باشید. سوالاتی مانند: چگونه این کار را انجام دهم؟ با چه مدرسی زبان یاد بگیرم؟ کدام مؤسسه را انتخاب کنم؟

معمولاً وقتی افراد می‌خواهند یک زبان جدید را یاد بگیرند، اولین انتخابی که در نظر می‌گیرند ثبت نام در یک آموزشگاه زبان با کلاس‌های گروهی است. تعداد دانش آموزان در یک کلاس گروهی می‌تواند به ۱۰ تا ۲۵ دانش آموز یا حتی بیشتر برسد. با این حال محبوب ترین روش، همیشه بهترین روش نیست. گزینه‌های دیگری وجود دارد که نتایج بهتری نسبت به این روش سنتی می‌دهد.

داشتن یک معلوم خصوصی برای یادگیری هر نوع زبان، در حال حاضر یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های یادگیری در سراسر دنیا است. تدریس خصوصی زبان، شیوه آموزشی‌ای است که مستقیماً روی نقص‌ها و نیازهای زبان آموزان تمرکز می‌کند. در ادامه برخی از مزایای تدریس خصوصی زبان را بررسی خواهیم کرد.

مزایای تدریس خصوصی زبان

کلاس‌های خصوصی زبان روشی بسیار مفید برای استفاده از زمانی است که صرف یادگیری می‌کنید. همچنین تدریس خصوصی زبان به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت پیشرفت کنید و بهتر یاد بگیرید. مزایای تدریس خصوصی زبان را در این قسمت لیست کردیم تا در ادامه به طور کلی به آنها بپردازیم.

  • داشتن ارتباط کامل با مدرس و رفع ایرادها
  • یادگیری زبان با سرعت بیشتر
  • افزایش عزت نفس

داشتن ارتباط کامل با مدرس و رفع ایرادها

یادگیری زبان با یک معلم خصوصی به شما این امکان را می‌دهد که ارتباط مسقتیم و مؤثری را که شایسته آن هستید از مدرس خود دریافت کنید.

در کلاس خصوصی با توجه به نقاط ضعف و قوت و اهداف یادگیری شما، روش‌های آموزشی خاصی طراحی می‌شود. هنگامی که زبان را با یک معلم خصوصی زبان یاد می‌گیرید، در کلاس بدون عجله به تمام سوالات پاسخ داده شده و روی نقاط ضعف شما تمرکز ویژه‌ای گذاشته می‌شود. معلمان خصوصی می‌توانند بلافاصله اشتباهات شما را شناسایی کرده و آنها را تصحیح کنند.

به طور خلاصه، یادگیری زبان انگلیسی با مدرس‌های خصوصی تهران زبان، مؤثرتر و مفید تر از شرکت در کلاس‌‌های گروهی است.

یادگیری زبان با سرعت بیشتر

هر کس با سرعت متفاوتی یک زبان جدید را یاد می‌گیرد. برای مثال شاید شما در گرامر عالی باشید اما نتوانید به درستی واژگان را تلفظ کنید. در یک کلاس گروهی، تنها اگر اکثریت کلاس یک نقطه ضعف مشترک داشته باشند، استاد به رفع آن می‌پردازد. بی توجهی به نیازهای تک تک دانش آموزان باعث می‌شود در روند آموزش اختلال به وجود آید و در نتیجه سرعت و کیفیت تدریس کم شود.

 با تدریس خصوصی توسط تهران زبان، نه تنها معلم خصوصی می‌تواند با سرعتی که برای شما مناسب است آموزش دهد، بلکه می‌تواند متناسب با ویژگی‌های شما نیز تدریس کند.

افزایش عزت نفس

همان طور که می‌دانید بخش بزرگی از یادگیری به داشتن اعتماد به نفس بر‌می‌گردد؛ بنابراین عزت نفس پایین می‌تواند منجر به کمبود انگیزه شود و بر یادگیری تأثیرات بدی بگذارد.

در کلاس‌های گروهی ممکن است اعتماد به نفس کسی بنا به شرایطی کم شود. کم شدن عزت نفس می‌تواند یک چرخه معیوب همیشگی در آموزش را برای هر کسی ایجاد کند. اما در تدریس خصوصی این اتفاق ‌نمی‌افتد، زیرا فرصتی را برای زبان آموزان فراهم می‌کند تا در محیطی آموزش ببینند که هیچ ترسی از قضاوت شدن نداشته باشند. فراهم کردن فضایی بدون فشار برای کار بر روی نقاط ضعف با راهنمایی مدرسان، می‌تواند اعتماد به نفس زبان آموزان را بیشتر کند.

برگزاری کلاس های خصوصی زبان توسط آموزشگاه زبان تهران

یادگیری یک زبان جدید می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای شما ایجاد کند. ممکن است باعث ایجاد یک فرصت کاری جدید یا ارتقاء شغلی شود یا در پیشرفت تحصیلی کمک کند. اما انتخاب یک آموزشگاه مناسب همیشه دغدغه زبان آموزان است تا بتوانند از خدمات مناسبی برخوردار شوند. خوشبختانه مؤسسه زبان تهران، با بیش از 22 سال تجربه، حرفه‌ای ترین کلاس‌های خصوصی زبان را برگزار می‌کند و دغدغه انتخاب مؤسسه مناسب را برای زبان آموزان، از بین برده است.

در این مؤسسه، کلاس‌ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در حال برگزاری است. کلاس‌های نیمه خصوصی حداکثر ظرفیت 5 نفر را دارند. کلاس‌های نیمه خصوصی آموزشگاه، بسیار مؤثر هستند و به صورت 100% تضمینی برگزار می‌شوند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی، ایتالیایی و عربی به صورت آنلاین یا حضوری انجام می‌شود. همچنین تدریس خصوصی اسپانیایی، ژاپنی و کره‌ای نیز در این مؤسسه انجام می‌شود. بهتر است بدانید تمام کلاس‌ها ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. به بیان دیگر کلاس‌ها برای تمام رده‌های سنی مناسب خواهند بود.

در آخر

انتخاب یک آموزشگاه مناسب اولین قدم شما برای یادگیری زبان است؛ بنابراین باید محکم و درست برداشته شود. آموزشگاه زبان تهران، این تضمین را به شما می‌دهد که با انتخاب این مؤسسه درست ترین اقدام را انجام خواهید داد. تهران زبان یک آموزشگاه زبان عالی است که بهترین نوع تدریس را به شما تقدیم می‌کند‌.

تدریس خصوصی زبان را با تهران زبان تجربه کنید و فراموش نکنید که در دنیای امروز، تدریس خصوصی بسیار مؤثر تر از تدریس گروهی واقع می‌شود.

https://www.hamshahrionline.ir/news/646486/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86

 

 

 

 

 

محمد سلحشوری بازدید : 30 جمعه 02 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

برای ساخت این نوع قاب عکس شما به عکس هایی با طول و عرض یکسان نیاز دارید..

توجه کنید که سایز تخته ای که تهیه می کنید و بعنوان شاستی قرار است در زیر قاب قرار گیرد با پهنای تعداد چوب سه ضلعی قاب برابر و یکسان باشد.

نکته مهم در تهیه چوب این است که باید تعداد چوب های سه ضلعی با عرض یکی از عکس ها هم اندازه باشد

در ابتدای کار مقداری از چسب کاغذ را به ارتفاع و بلندی یکی از عکس ها روی یک سطح کاملا صاف بچسبانید. سپس با یک مداد عرض چوب های سه ضلعی را بر روی آن علامت بزنید.

در مرحله بعدی با کمک چسب کاغذی یکی از عکس ها را روی زمین می چسبانیم به طوری که عکس ثابت شود.

سپس به کمک یک خط کش تمام اندازه ی طول عکس را علامت می زنیم، به اندازه ای که در مرحله های قبلی از چوب ها زده بودید. قسمت های پایینی در هر عکس را شماره بگذارید تا بعد از اینکه آنها را برش زدید گمشان نکنید.

در این مرحله با کمک یک تیغ برش یا تیغ موکت برو یک عدد خط کش آهنی صاف و یک دست نشانه ها و علامت هایی که زدیم را روی عکس برش داده و عکس های خود را به قطعه های یکسان و منظم تقسیم کنید. توجه کنید که این کاربرای هر دو عکس خود باید انجام دهید.

بعد از انجام برش عکس شما باید یکی از ضلع های چوب را چسب بزنید و سپس آن را بر روی یک سطح کاملا صاف بچسبانید. سپس اجازه میدهیم تا چسب خشک شود.

بعد از خشک شدن باید قطعه های بریده شده ی عکس را به صورت یکی در میان به روی دو ضلع از چوب ها بچسبانید نا ثابت شوند.

شما میتوانید به دو روش اینکا را نیز انجام دهید.

1- یا به این صورت که یک سمت شماره یک از اولین عکس به قسمت ضلع دوم همان چوب شماره یک عکس دومی را بچسبانید که در این صورت دو طرف چوب با دو عدد عکس پرمیشود.

2- یا شما می توانید که عکس اولی خود را از یک سمت به ترتیب شماره هایی که بریده اید کنار هم بچسبانید و طرف دیگر را با برش های عکس دوم پر کنید..

توجه کنید برای اینکه دجار اشتباه نشوید می توانید تمامی قطعات را روی یک سطح بصورت پازل های بریده شده قرار بدهید تا تمامی عکس ها به صورت یکی درمیان دربیایند و بعد می توانید یکی یکی قطعات را روی دو ضلع چوب بچسبانید.

به این صورت تصویر دو بعدی آماده می شود و زمانیکه از طرف راست نگاه کنید شما تصویر اول و اگر از سمت چپ به تصویر نگاه کنید عکس دوم خود را می بینید.

حالا میتوانید از قاب عکس ابداعی خود لذت ببرید.

https://ghabonaghashi.ir/

محمد سلحشوری بازدید : 23 یکشنبه 29 اسفند 1400 نظرات (0)

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش اهمیت کامپیوتر در کسب و کارها، داشتن تخصص در این زمینه به نکته‌ای حائز اهمیت در بازار تبدیل شده است.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

کسب و کارها به یک فرد متخصص در حوزه آی تی و شبکه نیاز دارند تا از خدمات آن استفاده کنند. در صورتی که هرگونه مشکلی برای شبکه کامپیوتری کسب و کار پیش بیاید، این متخصص می‌تواند اختلال را از بین ببرد و عملکرد تیم اجرایی کسب و کار را بهبود ببخشد؛ به همین ترتیب بازدهی این کسب و کار در طولانی مدت به حداکثر می‌‌رسد.

برخی از شرکت‌های فعال در زمینه آی‌تی و شبکه کامپیوتری، خدمات ویژه‌ای در این زمینه ارائه می‌دهند. حتی اگر یک متخصص قابل اتکا در محیط کسب و کار حاضر نباشد، این خدمات نقطه عطفی برای بهبود بازده سیستم و شبکه کسب و کار خواهد بود. صاحب کسب و کار تنها با عقد یک قرارداد رسمی و توافق کتبی با یک شرکت خدماتی، می‌تواند از تمامی این مزایا بهره‌مند شود؛ اما دغدغه جدیدی که در این زمینه وجود دارد، انتخاب ارائه‌دهنده معتبر خدمات پشتیبانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

خدمات پشتیبانی چیست؟
در بخش بالا ذکر کردیم که هر روز احتمال بروز خطا و مشکلات فنی در شبکه کامپیوتری کسب و کار وجود دارد؛ بنابراین مدیران کسب و کار باید به دنبال راهی برای تعمیر و بهینه‌سازی روزانه این شبکه باشند تا این اختلالات موجب کند شدن عملکرد کسب و کار نشود. در این مواقع هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه خدمات پشتیبانی شبکه برای کسب و کار مفید باشد؛ زیرا کسب و کار به افرادی نیاز دارد تا همواره بتواند از خدمات و مهارت‌های آن‌ها در راستای بهبود عملکرد سیستم و شبکه کامپیوتری استفاده کند.

با وجود خدمات پشتیبانی، نیازی به مراجعه برای تعمیرات این دستگاه‌ها نیست؛ چرا که عموما افراد متخصص شخصا برای تعمیرات این سیستم در محل فعالیت کسب و کار حضور پیدا می‌کنند. به عبارتی دیگر، هیچ اجباری برای حضور دائمی متخصص آی‌تی و کامپیوتر در محل فعالیت کسب و کار وجود ندارد؛ بلکه هر زمانی که یک اختلال غیرمنتظره در سیستم و شبکه کسب و کار رخ دهد، این متخصص به محل فعالیت کسب و کار اعزام می‌شود تا این اختلال را از بین ببرد.

چگونه می‌توان از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شد؟
همان‌ طور که اشاره شد، شرکت‌های فعال زیادی در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر وجود دارند. هرکدام از این شرکت‌ها حاضر هستند تا با کسب و کارهای مختلف در این زمینه همکاری کنند و خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهند. بدون شک یکی از مسائل حائز اهمیت در این زمینه، این است که فرد ارائه‌دهنده خدمات چه تخصص و تجربه‌ای در این حوزه دارد؛ زیرا اگر او ماهر و مجرب نباشد، ممکن است به سیستم‌های کسب و کار آسیب وارد کند و توانایی رفع اختلال را نداشته باشد.

شرکت‌های خدماتی پشتیبانی شبکه، دارای یک تیم اجرایی هستند. این تیم که معمولا اعضای متخصص و مجرب زیادی دارد، می‌تواند تمامی اختلالات ممکن در زمینه‌های مختلف را از بین ببرد و به نوعی همه فن حریف است؛ چرا که هرکدام از اعضای این تیم، تخصص و تجربه نسبتا متمایزی دارند که باعث می‌شود در مقابل تمامی اختلالات توانمند باشند. کسب و کارها نیز می‌توانند خدمات مختلفی را در این زمینه از آن‌ها تقاضا و گزینه‌های متنوعی را درخواست کنند.

از آنجایی که خدمات پشتیبانی شبکه و خدمات کامپیوتر در کسب و کار می‌تواند تا مدت طولانی ادامه پیدا کند، نمی‌توان از شرکت خدماتی انتظار داشت که این همکاری را بدون مدرک و سند کتبی ادامه دهد. اگر کسب و کاری بخواهد از این خدمات بهره ببرد، باید نسبت به عقد قرارداد و نوشتن توافق کتبی اقدام کند؛ زیرا این قرارداد نقطه عطفی برای آغاز همکاری طولانی مدت با شرکت خدماتی است. همچنین با این قرارداد، می‌توان از خدمات بیشتری بهره‌مند شد و همکاری را گسترش داد.

بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
حال که آشنایی کاملی با این خدمات پیدا کردید و می‌دانید منظور از این خدمات چیست، شاید بهتر باشد که سر بحث اصلی خودمان بازگردیم. در صورتی که به دنبال یک شرکت خدماتی معتبر برای عقد قرارداد هستید، باید به پارامترها و معیارهای خودتان توجه ویژه داشته باشید. امروزه تعداد شرکت خدماتی در ایران به قدری است که مدیران کسب و کار قادر به انتخاب مورد مناسب برای خود نیستند؛ به همین دلیل توانایی رفع اختلالات ایجاد شده در شبکه خود را ندارند و شاهد کاهش بازده تیم اجرایی خود هستند.

برای اینکه بهترین شرکت خدماتی را برای خودتان انتخاب کنید، باید به پشتیبانی آن‌ها توجه ویژه داشته باشید. زمانی که کامپیوترهای کسب و کار شما مختل شوند، شرکت طرف قرارداد شما باید سریعا یک متخصص برای رفع این اختلال به محل فعالیت شما اعزام کند؛ زیرا هر ساعتی که تیم شما مشغول به کار نیست، کسب و کار ضرر می‌دهد و از کارهایتان عقب می‌افتید. این پاسخگویی و آمادگی، همان ویژگی‌هایی هستند که تمامی کسب و کارها نیاز دارند تا بازدهی آن‌ها همواره در بهترین حالت باشد.

چنانچه می‌خواهید با یک شرکت قابل اعتماد و معتبر قرارداد عقد کنید تا خیالتان در مورد اختلالات ایجاد شده راحت باشد، شرکت رایان پشتیبان گزینه‌‌ای بی‌نظیر برای شماست. این شرکت معتبر، خدماتی منحصربه‌فرد در این زمینه دارد که تا آن را به صورت کامل نشناسید، نمی‌توانید کیفیت آن‌ها را ارزیابی کنید. به همین دلیل قصد داریم اطلاعات و مشخصات این شرکت را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهیم؛ برای آگاهی از این مشخصات، بخش بعدی را مطالعه کنید.

شرکت رایان پشتیبان؛ خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر
مطلب ارائه شده، به شما کمک کرد تا میزان اهمیت خدمات پشتیبانی را بدانید و از نحوه بهره‌مندی از این خدمات آگاه شوید. برای اینکه شبکه کامپیوتری کسب و کارتان در مقابل هرگونه اختلال و خرابی مقاوم باشد، می‌توانید با شرکت رایان پشتیبان قرارداد عقد کنید. رایان پشتیبان یکی از تیم‌های مجرب و ماهر در این زمینه است که مدیران کسب و کارهای مختلف می‌توانند به آن اطمینان کامل داشته باشند. در حال حاضر این شرکت پذیرای تمامی خدمات مورد نیاز مخاطبان خود است تا خدمات خود را به آن‌ها ارائه دهد.

https://www.javanonline.ir/fa/news/1081636/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1-%D9%88-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 2,195
  • بازدید کلی : 7,944